outfit

Hello world!

Konacno sam presla preko lijenosti i zapocela sa novim hobijem.
Moda i fotografija su nesto sto me mnogo usrecuje, sada imam priliku da svoje dvije ljubavi spojim u jednu i prepustim se carima blogovanja. Trudicu se da postovi budu sto vise edukativnog tipa, jer zaista smatram da je blogosfera prepuna besmislenog i plitkog sadrzaja, kroz postove cete upoznati mene, nacin mog razmisljanja, i zivota.
Za prvi post sam se odlucila sada jer se trenutno nalazim u Turskoj, zemlji moje profesije, ljubavi, fantasticne historije,dobre hrane, shopinga, i super lokacija za fotografije. Fotografije ovog posta su nastale na putu za Galipolje (Canakkale), grad koji se nalazi na dva kontinenta i na cijem tlu su se vodile velike bitke, i cije je tlo svjedok velicanstvene historije, no o svemu tome u toku sedmice sa fotografijama lokacija koje sam posjetila u ovom predivnom gradu.

IMG_1744

IMG_1746

IMG_1748

IMG_1751

IMG_1792

IMG_1796

IMG_1797

IMG_1798

IMG_1799

IMG_1800

do citanja,
Zerina

One thought on “Hello world!

Leave a Reply

