educational

Troya

IMG_1803Nakon 9 dana frke i trke, konačno sam ugrabila da napišem novi post. Trenutno imam toliko ideja za nove postove da mi zaista treba 48 sati u danu. Prije nego što započnem sa “Zerina ima krizu profesije, trebala je biti učiteljica” želim da se zahvalim svima Vama na prekrasnim komentarima i porukama podrške. Zaista se nadam da ću kroz praksu biti sve bolja i bolja… iii aktivnija 🙈

XXL maketa trojanskog konja, uskoro ćete vidjti i originalnog konja korištenog u fimu
XXL maketa trojanskog konja, uskoro ćete vidjti i originalnog konja korištenog u fimu

Eh, čas historije je po srijedi. Drugi dan našeg malog odmora u Galipolju proveli smo na ostacima antičkog grada Troye. Filmove sa Brad Pittom svi gledamo tako da znate o čemu se radi, ili za neke koji se malo više interesuju za historiju i antičku književnost za Troyu ste čuli od Homera iz njegove Ilijade i Odiseje. Većina Vas se sas vjerovatno pita odkud Troya u Turskoj kada to pripada historiji antičke Grčke… ali ne pripada. Turska i Grčka ratuju vijek vijekova i graniče jedna sa drugom zahvaljujući Egejskom moru, kako su se u brojnim ratovima teritorije mijenjale, tako su i obale Turske ostale u tom nekom Grčkom motivu bijelih kuća sa plavim vratima i Troya je pripala Turcima kao još jedno kulturno historijsko bogatstvo pod zaštitim UNESCO-a. Neću Vam pisati o podacima koje možete pronaći na Wikipediji već ću Vam prenijeti svoje iskustvo i emocije. Na samom ulazu dočekala me je maketa trojanskog konja, i ja sam se naravno oduševila i odlučila sam sa je to originalni konj, da nema veze sa Homerovom maštom, prolaskom pored konja, nalaze se stubovi na kojima je uklesano >t r o i a<  (pogledajte naslovnu fotografiju) zatim pogled koji me je fascinirao i sama činjenica da je prije hiljade godine tu bilo more a da je more sada jako daleko i da su uz ostatke grada sada zasađena polja suncokreta me je ostavila bez daha.

Panorama koju sam spominjala, iza grada je bilo more
Panorama koju sam spominjala, iza grada je bilo more

IMG_1815

Činjenica da sam dotakla kamen koji ima toliku duhovnu i historijsku težinu od mene pravi p*zdu jer sam veoma emotivna na takva iskustva i na sve što je ljudska ruka napravila u tim vremenima.

Ulaz u grad
Ulaz u grad

Ja Vam neću otkrivati sve, magija je u tome da sami osjetite tu eksploziju emocija, hodajući kroz zidine stare nekoliko hiljada godina. Sa ovog putovanja sam se zaista vratila bogata za mnoštvo informacija. Što se tiče outfita izabrala sam bijelu boju, i stil djevojke zbog kojeg se vodio trojanski rat, prelijepe Helene, što bi instagramski narod rekao #all in white, ukoliko me niste zapratili/upratili/folowali ja ne znam šta čekate, trk na @mademoiselle0101 i klik na follow

P.S. još samo da se nakanim da počnem pisati i na engleskom i super 😢

IMG_1959

@madamjolie rucno radjena cluch torbica
@madamjolie rucno radjena cluch torbica
Trojanski  teatar
Trojanski teatar
Dio izvan gradskih zidina koji vodi do tamnica, tadasnjih zatvora
Dio izvan gradskih zidina koji vodi do tamnica, tadasnjih zatvora
Ostaci grada
Ostaci grada

IMG_1888IMG_1887

Centar grada
Centar grada
Motivi koji se uklezani na "plafone" fascinantno za to doba zar ne ?
Motivi koji se uklezani na “plafone” fascinantno za to doba zar ne ?

IMG_1810

Šešir – Koton

Dress – Haris export  (prastara kolekcija)

Kaftan – moj dizajn i vrijedne ruke moje mame dostupan na @madamjolie instagram stranici

Sandale – Caliope

Narukvice – @madamjolie

Naočale – fb stranica Net prodaja All inn

Cluch torbica – @madamjolie

Ogrlica – Zara

Flash tatto – Stradivarius

2 thoughts on “Troya

    1. Štelim se polako 😀 Hvala ti puno, zaista jeste predivno, i pogled je fascinantan, iako sam ljubitelj mora, more je nekako standardno, ali kad se prospu žuti osmijesi, pa negdje tamo daleko krajičkom oka vidiš more postaneš pi*da i rasplačeš se. 😀

      Like

Leave a Reply

