food

Wanna be cheesecake

Ćao svima, ja sam Zerina i srednje ime mi je palačinak. Ko god me zna, zna da ih znam napraviti na 3489748 način, i otkrit ću Vam jednu tajnu, moj čo’ek se zaljubio u mene zbog palačinaka, naime na prvom sastanku je bilo toliko hladno, i toliko smo ogladnili da smo otišli kod njega da on meni pravi palačinke, kada sam vidjela kako on to meljavo radi, upetljala sam se i napravila sam ih ja, naravno uz žensku priču da je nesposoban i da bi pocrkali svi da nije žena (super priča za prvi dejt), i tako prepirući se nekoliko sati skontao je da sam maistor u kuhinji (stvarno jesam) i sve češće smo se družili kući gdje sam ja bila mala kućanica, ludilo od života (u stvarnosti je sve to zapravo nama bilo preinteresantno) i evo tako smo sretni i debeli već tri godine. Nego, poenta su palačinke, imam 3 lux ekskluzivna recepta koji su maksuzija i koji se ne služe svakome, samo važnim gostima, jedan od ta tri je upravo ovaj, ko voli čizkejk u ovome će zaista uživati maksimalno. A i bolje izgleda od izrezanog trokuta sa sirom 😀

Hello everyone, my name is Zerina and my middle name is pancake. The ones who know me, know that i can make them in 3489748 way, and i will tell u a secret, my man fall in love with me beacuse of a pancake, namely on our first date it was soo much cold outside and we got really hungry so we went to his house so he can make me pancakes, when i saw how bad he was at it i took control over it with famous girl talk, man are incapable of dooing anythying without us (great story for a first date) and so, we were discousing for couple of hours and he finally realized that I’m really good cook (I really am) and in the next period we were spending more time in the house, so we got to know each other trough cooking and beeing alone in comfortable enviroment, that was actually really interesting to us in that time, we werent rushing anything so we are fat and happy for almost 3 years. Nor, the point are pancakes, I have 3 lux exclusive recepies wich are magnificent and you serve them to special guests only. One of those three is this, and who likes cheesecake, he will adore this, plus it looks better than cheesy triangle.

Džejmi Oliver is gonna cook :D
Džejmi Oliver is gonna cook 😀
Jaja obavezno prije bilo kakve upotrebe drzati 20-ak minuta na sobnoj temperaturi (kakve god kolače da pravite)
Jaja obavezno prije bilo kakve upotrebe drzati 20-ak minuta na sobnoj temperaturi (kakve god kolače da pravite)

Pola sata prije početka izvadite 2 jajeta iz frižidera i ostavite ih na sobnoj temperaturi. Osim jaja potrebna su Vam i dva vanilin šećera.

Half an hour before starting, take 2 eggs from the fridge and leave them on room temperature, this step is really important in every type of cooking. Except eggs you will need 2 vanilla sugar.

Ja sam koristila integralno   heljdino brašno u koje sam dodala prašak za pecivo, malo soli i malo šećera
Ja sam koristila integralno heljdino brašno u koje sam dodala prašak za pecivo, malo soli i malo šećera

Na ovoj fotografiji vidite 140 grama heljdinog brašna pomiješanog sa jednim praškom za pecivo, prstohvatom soli, i prstohvatom šećera. Jako je bitno ova 4 sastojka izmiješati posebno zbog sjedinjavanja smjese sa tekućim sastojcima.

On this photo you see 140 grams of buckwheat flour mixed with inflation powder, pinch of sugar and salt. It’s really important to mix this 4 ingredients in one cup so they will melt better with liquid ingredients.

4 supene kašike plavog maka
4 supene kašike plavog maka

Ja sam dodala 4 supene kašike plavog maka, ali ukoliko volite mak možete staviti i više, neće utjecati na razlijevanje smjese po tavi.

I added 4 table spoons of blue poppy sead, but if you like poppy you can put more, it wont affect spreading of mixture trough pan.

šećer u prahu
šećer u prahu

Dodala sam i šećer u prahu, 100 grama u sir i 40 grama u voće.
I added powder sugar also, 100 grams in cheese, and 40 grams in fruits

Zerina podržava domaće proizvode, i ovo smrznuto voće je puno kvalitetnije od Ledovog, za istu gramažu, cijena je u pola manja, iz voća nije život ispijen i zaista ima okus borovnice a ne neke tamo splačine i možete ga pronaći u Bingo marketima.
Zerina podržava domaće proizvode, i ovo smrznuto voće je puno kvalitetnije od Ledovog, za istu gramažu, cijena je u pola manja, iz voća nije život ispijen i zaista ima okus borovnice a ne neke tamo splačine i možete ga pronaći u Bingo marketima.

Mješavinu voća stavljajte proizvoljno, ja volim bobičasto voće i uvijek stavljam veću količinu.
Mixture of fruit you can put as much as u want, i really love berries and I always put bigger amount.

Ovo je sveti gral, nešto najbolje na svijetu i ovo je brašno rogača. Kao organizator 6. sajma turskih proizvoda dobila sam svašta nešto, između ostalog bila sam vodič grupi iz Kipra koji posjeduju fabriku koja se bavi preradom rogača, za koji nisam imala pojma da ima svojstva kakaa, a da nema fruktoze u sebi.
Ovo je sveti gral, nešto najbolje na svijetu i ovo je brašno rogača. Kao organizator 6. sajma turskih proizvoda dobila sam svašta nešto, između ostalog bila sam vodič grupi iz Kipra koji posjeduju fabriku koja se bavi preradom rogača, za koji nisam imala pojma da ima svojstva kakaa, a da nema fruktoze u sebi.

Eh o ovom proizvodu vam želim reći malo više. Osim što je fenomenalnog mirisa i okusa, jako zdravo.Rogač se od pamtivijeka koristio kao zaslađivač, tačnije još od starog Egipta. Egipćani su koristili ljepljiva svojstva rogača u mumificiranju, a u grobnicama su nađene i mahune i sjemenke. Rimljani su jeli mahune zelene i svježe zbog njihove prirodne slatkoće. Arapi su ga posadili u Sjevernoj Africi i Španiji s limunom i maslinom. Španci su ga odnijeli u Meksiko i Južnu Ameriku, a Britanci u Južnu Afriku, Indiju i Australiju. Brzo se proširio jer se lako uzgaja, ne zahtijeva puno pažnje, a donosi puno plodova. U antičko doba sjemenke rogača su služile kao jedinica za mjeru vaganja zlata.
Sjemenke rogača, bez obzira na veličinu i uvjete čuvanja, uvijek imaju jednaku masu. Ono što rogač čini posebnim je to što je sličan čokoladi, a zdraviji je, pa se često umjesto čokolade dodaje u razne slastice. Njegovu enormno bogatu vrijednost uvijek možete pogledati na internetu, jako je bogat vlaknima, bjelančevinama i mnogim drugim važnim faktorima za dobar rad organizma, čudotvoran je u smanjenu holesterola. Na ovom sajmu, ja sam dobila čokolade od rogača koje su ukusnije od bilo koje čokolade koju sam ja probala, sirup koji se pomiješan sa mlijekom pretvara u nešto nevjerovatno što podsjeća i na pina coladu, zatim pekmeze, džemove i namaze koji su također fantastični. Sve je to jako brzo nestalo, a ostalo je ovo brašno koje također ne štedim i stavljam u sve i svašta, dok sam pekla palačinke miris je bio nevjerovatan a tijesto se može jesti i samo. Uvijek me pitaju koji je to tajni sastojak koji koristim u svojim slasticama, eh to je zapravo rogač čijim svojstvima sam oduševljena.

I want to say a little bit more about this product. Except that it has amazing smell and taste, it is really healthy. Carob was used in Egiptian time as sweetener and instead of cocoa. It spreaded really fast all around work because its easy to take care of it, it takes minimum attention, and it gives lots of yield. In antique times, carob seads were usead as unite for measuring gold, since carob weight never changes. It’s really similar to chocolate so in pasterie world you can see it used everywhere, it lovers cholesterol, and it has amazing value. On 6. turkish product fair i got lots of carob product such as chocolate, marmelade, something similar to nutella but much better and healthier, syrup and many other things. Company name is CON as you can see and I really enjoyed in spending time with people who taught me these things, they come from Cyprus and they were really warmhearted. Since i ate most of the products i got this is the one that is left and I’m enjoying in it. While i was making pancakes, smell was amazing and the taste of the paste was soo good that it could be eaten by itself.

Mogla sam i sirnicu sklepat
Mogla sam i sirnicu sklepat
Ovo je ludilo dobar sos i koristim ga i za salate i slatko i sve u što se može staviti limunov sok. Inaće proizvodi firme Burču su prirodni, bez konzervansa sve im je fantastično, od maslina, džemova pa do sosa od bijelog luka npr.
Ovo je ludilo dobar sos i koristim ga i za salate i slatko i sve u što se može staviti limunov sok. Inaće proizvodi firme Burču su prirodni, bez konzervansa sve im je fantastično, od maslina, džemova pa do sosa od bijelog luka npr.

IMG_3444

Cijelo pakovanje sira sam stavila u posudu, pomijesala sa proizvoljnom kolicinom arome vanilije i limuna, te sam dodala i secer.
I puted entire pack of cheese, i added vanilla and lemon aroma and powder sugar.

IMG_3449

Uvijek prvo miješajte suhe sastojke pa postepeno dodajite tekuće
Uvijek prvo miješajte suhe sastojke pa postepeno dodajite tekuće

IMG_3451

Sir je cheescake friendly
Sir je cheescake friendly
Mjera za mlijeko mi uvijek ovaj mali bokal. A opet je domaći proizvod u pitanju i meni najdraže pakovanje mlijeka, nekako se osjećam kao Heidi
Mjera za mlijeko mi uvijek ovaj mali bokal. A opet je domaći proizvod u pitanju i meni najdraže pakovanje mlijeka, nekako se osjećam kao Heidi

IMG_3459IMG_3460IMG_3464

I mlijeko uvijek dodajem do željene gustine, ne pridržavam se mjera kao što vidite.
I add milk untill i get whanted density, i dont follow measurments as you can see.

Ispasirano voće u koje sam dodala i malo jogurta
Ispasirano voće u koje sam dodala i malo jogurta
Nikada ne koristim ulje za palačinke i uvijek ih pravim na gril tavi, volim linijice po njima i volim četvrtasti oblik.
Nikada ne koristim ulje za palačinke i uvijek ih pravim na gril tavi, volim linijice po njima i volim četvrtasti oblik.

IMG_3467IMG_3468

Mrzim suhe, ukočene dijelove palačinka, i uvijek to odstranim.
Mrzim suhe, ukočene dijelove palačinka, i uvijek to odstranim.

IMG_3478

Ta daaaa
Ta daaaa
Dekorisala sam svježom mentom koju moja mama uzgaja u našoj bašti, sva sam u organic fazonu
Dekorisala sam svježom mentom koju moja mama uzgaja u našoj bašti, sva sam u organic fazonu

IMG_3494IMG_3495IMG_3497

Leave a Reply

