Uncategorized

#SisterhoodOfTheWorldBloggersaward

8681729_orig

Opet sam ja redovna i poranila k’o rosa u podne 😀
U planu za ovu sedmicu je bio drugačiji tip posta ali moja draga Ana nominovala me je za ‘čelendž’ Sisterhood of the World Bloggers award, i ja sam isti objeručke prihvatila. Volim kada #instažene rade jedna za drugu i druže se pa barem i virtuelnim putem. Veoma je mnogo predivnih ljudi u ovome svijetu, ne moraju svi biti tik uz vas, neki su malo dalje ali su prirasli srcu, baš kao i Ana ❤
P.S. fun fact o #instaženama : Kada se desi da se zateknemo u isto vrijeme na istom mjestu, mi se ne rukujemo, mi se grlimo iz dubine duše i srca, eh to vam je ljubav preko društvenih mreža. I sada, kada me pitaju jesam li ikada upoznala ikoga preko društvenih mreža, mogu reći da imam čitavo sestrinstvo! How cool am I ?
Da Vi ne biste kliknuli na iksić prije nego li sam odgovorila i na jedno pitanje, počinjem 😀

1.  Imate li kućnog ljubimca? Ako je odgovor potvrdan napišite nešto o njoj/njemu?

Imala, dva, pudlicu imena Bendži (ne znam odkud mi to ime, ne pitajte me) i zeku koji nije imao ime. Nažalost zbog obaveza morali su ići u drugi dom.

FB_IMG_1432498133532
A ovo je sestrin ljubimac, čitaj moj kad je dobra, zove se Lara i najvoljeniji je pesek na svijetu

IMG_20150414_142125 IMG_20150409_203058

2.  Whatsapp ili Viber?

Viber, definitivno!

19317-humor-580x0

3.  Koja je vaša najdraža youtuberica?

Kada je youtube u pitanju, ja imam faze, ali i veoma malo ih pratim
Kada je naša youtube scena u pitanju izdvojiću 3
Bosanskohercegovačka najdraža youtuberica i jedna od rijetkih koja ne mlati praznu slamu je Maniana
Srpska youtuberica koja mi je prirasla srcu je Ana koja je ujedno i premedena novopečena mamica
A što se hrvatskih tiče čekam da Ana koja me je nominirala započne
Omiljena strana youtuberica mi je Jessica Stein poznatija kao Tuula Vintage prvenstveno zbog njenih travel postova, želim se uvući u kofer te djevojke
4.  Ako biste morali izdvojiti jedan komad makeupa bez kojeg ne možete zamisliti svog dan, koji bi to komad bio?

Ovo je, meni barem, veoma teško pitanje, jer sam ja tip koji ide na sve ili ništa, dakle ili hodam sa podočnjacima, čupava, nepočupanih obrva, ili sam u full makeup izdanju sa konturama u sred bijela dana. Ne volim sredinu i ne volim ništa na pola, pa tako ni makeup, outfite i slično.

Na ovoj polovini je sve u fullu
Na ovoj polovini je sve u fullu


5.  Suknja ili hlače?
Suknja! Zerina je vječiti klasik i uvijek sam za elegantnije kombinacije. Boyfriend jeans je veliki NO za mene i puno se bolje osjećam u pencil suknjama do ispod koljena. U svojoj glavi, u prošlom životu sam bila Gabrielle Chanel

I da, kad je crna u pitanju, ili je #allblackeverything ili ušarenila sam se za havaje, opet nema sredine.Yes I'm guilty
I da, kad je crna u pitanju, ili je #allblackeverything ili ušarenila sam se za havaje, opet nema sredine.Yes I’m guilty


6.  Koja je vaša omiljena tv serija?
Hmm, opet malo teže, trentno ne gledam serije toliko često, ili kad ugrabim slobodno, onda ne spavam dva dana pa pregledam sezonu-dvije. Ali dvije serije uz koje sam odrasla i koje su nekako obilježile te neke prve životne, samo moje korake su stara verzija Rebelde way-a i Gossip girl.

Omiljeni par su mi definitivno bili Serena i Nate
Omiljeni par su mi definitivno bili Serena i Nate


7.  Ljeto ili zima?
Proljeće, rođena sam u proljeće, u vrijeme božura, i tankih kardigana. Ovo je jedina sredina koju volim.

Išla sam redovno u pljačku kod komšinice (nadam se da ne čita blog)
Išla sam redovno u pljačku kod komšinice (nadam se da ne čita blog)


8.  Koja je vaša najdraža marka laka za nokte i trenutno nijansa-favorit?
Nemam je, kupujem lakove po nijansama i nikad ne kupujem ono što mi treba, nego ono na šta naletim. U fazi sam 50 nijansi ciklama, crvene, pink i tih girly/vamp nijansi. Ali imam omiljeni top coat koji ujedno i suši lak a to je Kayal dry & shine


9.  Smatrate li da hejteri trebaju dobiti svoju povratnu informaciju ili su jednostavno zaslužili ignoranciju?
Kada sam vidjela ovo pitanje, dobro sam se nasmjala, jer mi je na pamet pao jedan duo. Takvi ljudi nisu zaslužili apsolutno ništa, sopstvena nesreća im je dovoljna. Svaki put kada dođem u situaciju i kontakt sa njima pomislim, Bože, možda ih je neko iskustvo natjeralo da budu ovakvi, i zamolim Ga da nikada ne budem takva. Ne mogu ni da zamislim kako je njima, sa njima samima, ipak treba naveče zaspati sa svojim mislima, a ako su misli negativne, teško tim snovima i jutrima.

images


10. Koji je najbolji savjet koji vam je dala vaša majka?
Moja mama je uvijek uz neke starinske izreke, ali mi jako često kaže “Ko ne zna na orahu, ne zna ni na tovaru.” I najzahvalnija sam joj na tome što me je naučila kako da živim i kako da se nosim sa tim orahom. Slično je onoj sa limunom. Kada ti život da limun ti napravi limunadu, ovdje samo samelješ orahe i napraviš baklavu 😀
I da, u svemu ima neki hajr, više u lošem, ali uvijek ga ima.
Hajr-dobro

Ljubav iznad svih!
Ljubav iznad svih!

Nadam se da vas nisam smorila. Djevojke koje ja nominujem su
Maniana (da se ne izvučeš, i sada već imaš dvadeset pitanja)
Neira, jer odavno nisi objavila blog post
Aida
još jedna Ana
Adina

Cure, pitanja koja vam ja postavljam su:
1.Šta vam je prva misao kada se probudite?
2.Citat koji vam je promijenio način razmišljanja ili život?
3.Tulipan ili božur?
4. Beauty ili fashion?
5. Koje mjesto biste preporučili za ljetovanje?
6. Na šta prvo pomislite kada čujete Pariz, Venecija, Maroko? (za svaki grad objašnjenje posebno)
7. Mislim da ste sve zauzete, što je bilo prvo što vam je vaš momak skuhao ?
8. Štikle, baletanke ili tene/patike
9. Najbolji romantični film ikada?
10. Želim iskrena mišljenja o mom brendu i šta je to što biste vi promijenile Madam jolie ?

Jedva čekam da vidim odgovore

Leave a Reply

