educational

Assos

IMG_2071

Kad si Zerina,onda hoćeš sve a imaš samo 24 sata da to “sve” realizuješ, pored blogovanja, tu je i Madam jolie za koju je potrebno jako puno vremena, zatim moj stalni posao a i veza za koju je također potrebno vrijeme. U svemu tome ja uspijem pronaći vremena za blog svake dvije sedmice, i jaaako mi je žao zbog toga, ali nekako mislim da prvim pravim jesenjim zrakama ću početi postati svaki dan. Jesen i proljeće u meni bude posebnu kreativnost, ja sam rođena u proljeće a moj brat u jesen i nekako uvijek outfit kombinacije u ta godišnja doba su najbolje i najunikatnije na svima nama. No, neću Vas maltretirati sa hladnim danima kojima dolaze, već Vam donosim jedan morsko historijski post. Neću Vam ni pametovati mnogo jer se radi o antičkoj Grčkoj historiji koju možete i sami guglati, tu sam da Vam prenesem djelić atmosfere i ljepote sa Assosa, grada koji datira od 1000te godine prije nove ere, u čijoj ostavštini je Atenin hram sa pogledom na Egejsko more, za one koji ne znaju Atena je bila boginja mudrosti, rata i hrabrosti. Atenin hram postoji i na Patheonu u Grčkoj. Assos ima veoma bogatu historiju, Aleksandar Veliki je jedan period vladao Assosom i to je bio “zlatni period Assosa”
Assos ima i luku, što ga je činilo prvim i jedinim gradom u to vrijeme koji je bio trgovački centar za Egejsko more,
Vrijedi otići zaista, mi smo proveli par sati samo sjedeći i promatrajući predivan prizor, opet dolazim na činjenicu da je cijeli grad sagrađen prije nove ere, da još uvijek postoji i da je pravo blago i otkriće za mene a vjerovatno i sve koji su ga posjetili, ipak je to sve ljudska ruka sagradila.
P.S. dok ne naucim baratati Photoshopom, zažmirite na ove ujede komaraca, alergična sam 😦

When you are Zerina, you want everything and you have only 24 hours to make things happen, besides blogging, there is Madam jolie page wich takes a lot of time, my regular job, and a relationship wich takes time. In all that life “mess” i find time for blog once in two weeks, I am veeeery sorry because of that but i think i might startd posting everyday in fall. Fall and spring are weaking up amazing energy and creativity for outfits. But i wont ruin your mood with talk abut colder days, I am here today to show you Assos, ancient Greek city, Athens temple, Assos theatre, all wikipedia things you can Google, but what you can not google is the real atmosphere from my point of view, we sat there for hours just watching the columns and walls, i was amazed by handwork older than 3000 years. I am not going to write too much, you can see everything trough photos.
P.S. Untill i learn how to deal with Photoshop editing, close your eyes on this horible mosquito bites, i have alergie 😦
IMG_2045 IMG_2049 IMG_2053 IMG_2068 IMG_2069 IMG_2070 IMG_2071 IMG_2072 IMG_2073 IMG_2074 IMG_2075 IMG_2076 IMG_2084 IMG_2085 IMG_2090 IMG_2091 IMG_2092 IMG_2093 IMG_2106 IMG_2114 IMG_2121 IMG_2122 IMG_2123 IMG_2136 IMG_2145 IMG_2166 IMG_2167 IMG_2170

Leave a Reply

