madam jolie

Last summer breeze

IMG_5691

Sjedim ušuškana cijeli dan, gledajući serije i skrolajući instagram. Primijetila sam da ove stranjske blogerke malo pretjeruju, razumijem ja da smo mi te koje postavljamo trendove i predstavljamo šta će se to nositi u toku jeseni, ali sestro, tačno ti se vide kapljice znoja pod tom fedorom i ogromnim vunenim šalom, jesen je predivna i ne moramo odmah od septembra početi sa silovanjem instagrama i blogosvijeta sa tim debelim stvarima koje niko još uvijek ne želi obući. U Sarajevu danas pada kiša, i kako to obično biva u gradu koji nema sredine i u kojem se temperatura spušta i povećava nevjerovatnom brzinom, ono što je bilo planirano za danas, a to je fotkanje nove kolekcije Madam jolie, odloženo je za neke ljepše i sunčanije dane, do tada se ja borim sa fotografijama, prizivajući ljeto i plažu. Nekako je ovo ljeto puno brže prošlo nego ijedno do sad, svašta se izdešavalo, i lijepo i ružno, ali kada se sve sumira, ono ružno je prošlo, a lijepo će se vratiti u još boljem obliku. Ovim postom definitivno zaključujem ljetnu sezonu, iako je tu još mnoštvo neobjavljenih fotografija, definitivno trebam biti ažurnija i početi sa onim što sam i zamislila u početku, fotograf se do sada solidno uštelio, skontala sam kako sve ide tako da od 01. oktobra počinjem sa postovanjem dva puta sedmično, srijedom i nedjeljom, srijedom da dam vjetar u leđa polovini sedmice da prođe brže, a nedjeljom, da poželim sretan ponedjeljak.Postoji još jedan novitet na profesionalnom planu, o kojem baš i ne mogu mnogo govoriti dok se ne realizuje, ali uskoro se čitamo na još jednom mjestu.

No, da se vratim postu, oduvijek sam željela lijepe fotografije zalaska sunca na plaži i sada smo to konačno napola realizovali, obzirom da nam je ovo bio lijeni dan gdje smo preležali na stijenama ne radeći ništa, kada sam vidjela kako sunce predivno zalazi iza stijena, na brzinu sam se obukla, stavila naočale, zgrabila aparat i poletjela pod naš balkon da fotkam ovu predivnu suknju i torbicu koje su izašle iz Madam jolie radionice, kako se vama sviđaju ?
P.S. Ne, ovo nisu beach waves, ove je Farmasi krema za kovrdžavu kosu

IMG_5614

IMG_5619

IMG_5620

IMG_5623

IMG_5624

IMG_5626

IMG_5627

IMG_5640

IMG_5643

IMG_5653

IMG_5654

IMG_5659

IMG_5660

IMG_5667

IMG_5672

IMG_5678

IMG_5680

IMG_5684

IMG_5691

Leave a Reply

