madam jolie · outfit

Just an ordinary day

I dosla je i ta srijeda, na pola smo radne sedmice, na pola puta do vikenda, i vrijeme je da, kao sto sam i obecala objavim fotografije sa subotnjeg shootinga. Te subote, sunce je obasjalo moje Sarajevo, ljudi su potrcali na ulice nakon 7 tmurnih dana. Da, to je duh Sarajeva, bez obzira na visinu temperature napolju, ukoliko je oblacno, Sarajlija ce ti ostat u kuci bez obzira na sve, a cim sunce malko grane, zene se uvlace u najdraze stikle i cak bosih nogu kao ja ovog dana paradiraju po najdrazoj nam Ferhadiji. Ja sam ovaj put malo zaobisla Ferhadiju i guzvu te sam se odlucila za setnju obalom, ali sa one druge pomalo zaboravljene strane. Da ja Vas nesto pitam. Koliko Vas zapravo prodje ovom stranom i uziva u pogledu? Rijetki, zar ne? Subota je, suncano je, a predivni kafici sa ove strane su bili prazni. Mi smo uzivali u predivnoj bastici objekta VIP, usluga i nije neka, ali vjerujem da bi se to popravilo kada bi vise ljudi posjecivalo ovu stranu Miljacke.
Je li to do nas? Jesmo li programirani da idemo stalno na ista mjesta? Nekako mehanicki me noge vode, kada zelim carsijsko okruzenje idem u Dibek ili Nafaku, i uvijek je tako, ma sta se novo otvorilo, promijenilo, uvijek se vracamo na ta ista mjesta koja su davno izgubila svoj kvalitet. Kamarija je sada bliza, ali bila jednom, i od tada opet mehanicki biram Zmajevac. Svaki dio grada ima taj neki “svoj” kafic i uvijek se njemu vracamo. Valjda je i to duh Sarajeva i Sarajlija, ne prihvatamo novo, imamo svoj adet koji slijedimo, uvijek i slijepo. Valjda nas stranci ovoliko i vole i posjecuju, nigdje na svijetu vise lokalnih ljudi ne prolazi centrom, svi bjeze od centra svog grada zbog turista, a ne, mi jok, mi cemo se ici gurati s njima dok ne odustanu i ne odu svojim kucama, pa kad novi dodju, opet ponavljamo postupak. Da se ovaj post ne bi pretvorio u Za i Protiv Sarajeva ja se odjavljujem i ostavljam Vas da uzivate u fotografijama kojima sam po prvi put donekle zadovoljna.

Mantil sam pronasla u djevojackom ormaru moje mame, uvijek to bila fesn zena, odusevljena sam materijalom, krojem i duzinom, ovo je definitivno nesto sto cete mnogo vidjati na mojim fotografijama na instagramu a i u outfit postovima. Bijelo voli sunce, ja volim bijelo, i nek sam debela, i nek mi ne stoji, nosim bijelo zauvijek. Na sve to akcenat je dala Madam jolie torbica koju mozete poruciti preko istoimenog instagram profila.
Do citanja.
Zerina

IMG_6107

IMG_6113

IMG_6117

IMG_6118

IMG_6119

IMG_6126

IMG_6130

IMG_6132

IMG_6139

IMG_6145

IMG_6147

IMG_6152

IMG_6153IMG_6156

IMG_6168

IMG_6170 IMG_6171 IMG_6172 IMG_6175 IMG_6177

IMG_6179

IMG_6188

IMG_6191

IMG_6199 IMG_6201 IMG_6204

IMG_6222

IMG_6238 IMG_6239 IMG_6241 IMG_6253 IMG_6255 IMG_6264 IMG_6093

IMG_6274

4 thoughts on “Just an ordinary day

Leave a Reply

