Uncategorized

SheIn fall outfit inspirations

Za danasnji post sam Vam spremila kolaze sa stvarima u koje sam se zaljubila a pronasla sam ih na stranici Sheİn.
Vjerovatno Vam je svima poznat, prvenstveno zbog svojih cijena, kvaliteta i brzine dostave porucenih predmeta.
U ovom postu cete vidjeti 4 outfita koji ce Vas spasiti kada ste u zurbi, umorni ili bez ideja.
Rese su ove sezone apsolutni hit, te sam ih ubacila u svaki outfit na drugaciji nacin. Svaki komad je iskoristiv na vise nacina i uklapa se u vise stilova, s toga budite sigurni da necete pogrijesiti ukoliko odaberete neke komade sa ove liste za sebe.
Za sve detalje odjevnih predmeta obavezno kliknite na linkove (plava slova) koji Vas vodi direktno na stranicu i opise proizvoda.

FALL OUTFIT FOR THE DAY

Za jesenji dnevni look sam izabrala interesantnu suknju sa resama. kariranu kosulju koja se uklapa u apsolutno sve, must have prsluk u jarkoj boji da razbije monotoniju. Nisam se mogla izabrati samo jedan par obuce, te sam se odlucila za dva ”zavisno od raspolozenja” para, jedan za udobne chic setnje, a jedan za vamp look dana, u oba slucaja sa njima uz ovu kombinaciju pobjedjujete. Zatim je tu hit boho torba koja podsjeca na starinske satove te sam ponesena starom francuskom vibrom zeljela pronaci i crvenu beretku, nazalost u ponudi sam pronasla samo crnu, sto mi daje slobodu da na usne stavim jarki crveni karmin. Da bi cijelu kombinaciju jos malo zacinili dodala sam i ogromne crne naocale koje ce sakriti svo ono vino od sinoc. Obzirom da je kombinacija dovoljno izdetaljisana, par komada nakita je dovoljno, za jos jedan mali dasak vamp elegancije tu je statement bros. interesantne sitne nausnice i narukvica. Budite sigurni da cete u ovom outfitu plijeniti poglede. Ja inace ne volim monotone boje i uvijek se trudim imati barem jedan komad odjece u nekoj jarkoj boji, tada se najbolje odjecam, all black everything jednostavno nije moj fah, i ukoliko slucajno izadjem iz kuce u crnom, znajte da nesto nije uredu i savjetujem Vam da se u tom slucaju drzite sto dalje od mene.

cats-vert-horz-horzDirektne linkove za pronalazak ovih odijevnih predmeta cete pronaci ispod fotografija istih

1374743694423902021 1399273812588149981  1382088750412090146

Nausnice:  klikni me
Bros: klikni me 
Torba: klikni me

1409218337994221094
Narukvica: klikni me 

1442987150752141043Beretka:klikni me 

1445315970871405968

  Cipele: klikni me 

  Gleznjace: klikni me

1444784441831544106

Kosulja: klikni me
Suknja: klikni me 
Prsluk: klikni me

1444721165880648271cats1445581887169247969

BOSSY FALL OUTFIT 

1444635817579243343-horz-horz


Za svaku zenu pravi izazov predstavljaju outfiti koje nosimo na posao, pogotovo ako su u pitanju kancelarijski poslovi.
U nastavku pogledajte moj idealan outfit za suncani jesenji ponedjeljak koji ne mora uvijek da bude patnja. Svi se vjerovatno sjecate ove haljine koja je obiljezila ljeto, bila je u bijeloj boji, SheIn se potrudio da nam i zima bude cipana i divna. Obzirom da je bas kratka biram cizme koje idu preko koljena i najduzi moguci kaput. Mi, u kojima ima 2 metra cemo i vise nego dobro izgledati u ovakvom outfitu. Da sve ne bi bilo crno, tu je preinteresantna torba koju cu definitivno da narucim. Naocale i sesir su neizostavni ove jeseni, prema tome nabavite ih u svakom obliku i velicinu, kostaju par dolara a podignu svaku kombinaciju.

1439190150561681369-horz                                                                          Sesir: klikni me 
                                                                          Naocale: klikni me

1440660740838536894

                                                                         Torba: klikni me
Kaput: klikni me
Haljina: klikni me
Cizme: klikni me

1444635817579243343-horz

FALL OUTFIT FOR THE NIGHT

1445579853809073104-horz

Vecera sa Vasim izabranikom ce uz ovakav outfit biti pun pogodak. Nema nista ljepse od boje ljubavi, a kad je haljina u toj boji, nema tog ogledala koje Vam nece reci da izgledate predivno. Uvijek birajte crveno i smjelo. Obzirom da nisam pronasla dovoljno veliku statement ogrlicu, izbor je pao na dvije manje. Ovaj outfit vristi Zerina.
Mantil: klikni me
Haljina: klikni me
Cipele:klikni me
Torba: klikni me
Ogrlica veca: klikni me
Ogrlica manja: klikni me

  

Leave a Reply

