accessories

Handmade is heartmade <3

Znam da ste sve opsjednute ručnim radovima, i domaćim proizvodima. Ovaj put ne hvalim zlatne ruke moje mame, nego ručice iz Ljubuškog, koje mi napraviše ove dvije divnice. Sa cijenama prilagođenim Bosni i Hercegovini a kvalitetom boljim nego negdje u svijetu, predstavljam vam divnu Maju, koju sam maltretirala par sedmica, mijenjala mišljenje, te dodaj ovo, oduzmi ono, i na kraju smo dobili moje 100% zadovoljstvo. A Zerina kad je zadovoljna, ona hvali na sva zvona. Jedva sam dočekala da uzmem aparat u ruke i da ih fotkam.
Prije svega, BOJA?! Boje su intezivne, a koža veoma kvalitetna i mekana na dodir, kao što već rekoh mnogi svjetski brendovi bi Maji pozavidjeli na ovako kvalitetnom materijalu i uredno sašivenim šavovima. Prvo što je zapalo za oko bile su ove divne, slatke, male, kartonske etiketice, pomislila sam to je to, označila je sebe na njima, slatko je, okej. Zatim, nakon što sam pregledala one savršene šavove, svaka linija perfektno ušivena (mi koji se bavimo ovim stvarima, prvo u šavove gledamo) otvorila sam torbu, koja je bila napunjena onim najlonom što pucketa, tu je veliki + od mene, pa ništa bolje ovom djetetu ne treba 😀 Izvadim pucketala, kad tamo etiketa, prava, pravcata vezena etiketa. I tako umjesto da ja kupim torbu, kupi ona mene. Kad smo već kod kupovanja i veličine, torbice se zovu Buxa bag i dolaze u tri veličine, kod mene su S i M, ispočetka sam željela M i L, ali Maja me je upozorila da je L stvarno velika, i zaista se sada pitam kolika je L, kada je M ovolika? Uz sav ovaj utrošen materijal, trud i slatkoću dobijete ih po zaista smiješnim cijenama, S veličina košta 30 KM, M veličina 35, a L veličina 40 KM. Koliko ste sada oduševljene? Odavno su i bh neafirmisani dizajneri počeli “lupati” cijene da tako kažem, a kvalitet je odavno prestao biti ono što je bio kada su tek počinjale, a i nekako zasiti se čovjek gledati iste stvari po ulicama, a upravo to se i dogodilo sa tim neafirmisanim dizajnerima, počeli su raditi manufakturu i sve je copy paste na ulicama,  sindrom “must have” je barem meni odavno preko glave, i kako ja ne volim raditi iste torbe (uvijek nešto promijenim, pa makar to bio položaj materijala) tako ne volim ni imati sve što već viđeno. Maja u tome prednjači i zaista oduševljava. Više nego zaslužen broj fotografija i veliko hvala Maji što me je ovoliko usrećila. Jedva čekam da fotkam outfit postove sa ovim ljubavima. A vama ostavljam njen kontakt, da si naručite barem jednu, još večeras!

Maja Markota design  klikom na ovaj link automatski ćete biti prebačeni na njenu stranicu
IMG_6829

IMG_6832

IMG_6834

IMG_6841

IMG_6842

IMG_6843

IMG_6850

IMG_6853

IMG_6860

IMG_6863

IMG_6864

IMG_6865

IMG_6868

IMG_6869

IMG_6872

IMG_6878

IMG_6880

IMG_6888

IMG_6890

IMG_6891

IMG_6894

IMG_6896

IMG_6899

IMG_6900

IMG_6904

IMG_6906

IMG_6914

IMG_6917

3 thoughts on “Handmade is heartmade <3

      1. Haha…mogla bi, posto jos nisam dobila torbe od onih sto sam ti spominjala! Ni na FB poruke mi nisu odgovorili a trebala ih dobiti sad kad sam bila dole!!!

        Like

Leave a Reply

