confessions

Lažeš k’o Instagram

U posljednje vrijeme postoji niz špekulacija kako nam život nije onakav kakvim ga predstavljamo na Instagramu, te da je Instagram obična laž i zavaravanje. Izazivamo ljubomoru kod drugih ljudi? Tračeve?
Da, da, da i da. Ali, zašto je to tako? Zašto smo postali opsjednuti aplikacijom kojom na kraju dana najviše sebe prevarimo? Zato što nam daje dozu samopouzdanja, samopromocije i svijeta izgrađenog po našim pravilima!
U mojim očima postoji mnoštvo onih za i protiv. Opet se pitam zašto ?
21.vijek je vijek tehnologije, sami smo sebi najbolji medij, ne trebaju nam časopisi i skupe reklame da bi se za nas čulo, samo poneki škljoc i eto već ste tu uz pomoć par tarabica koje nam eto promijeniše život. Hešteg? Sve počinje tom tarabicom, ta tarabica je bila inspiracija za bezbroj modnih it komada. Bez obzira koliko mi to željeli priznati ili ne, Instagram je sastavni dio svakog našeg dana. Ponekad pomislim, ljudi slikaju selfie za tu aplikajicu i nakon objave, ta fotografija u memoriji telefona ne postoji. Kada krenem od sebe i od svog početka dana, prvo što uradim dok sam još u krevetu ili dok idem prema kuhinji u nadi da ću uspjeti napraviti prvu kafu a da mi ne pokipi je provjeravanje Instagrama, šta je ko doručkovao, gdje je ko sinoć lumpovao, šta je ko obukao? Sve su to slatke jutarnje intrige. Većinu tih ljudi koje pratim, lično ne poznajem, volim Instagram jer mi daje tu slobodu da gledam i pratim samo ono što me zanima, dakle nije frka zapratiti curu iz Kambodže ako ima dobre fotke, Dalje, kažu mi Instagramoljupci lažemo, dan nam nije takav, stavljamo samo pozitivne stvari, i glumimo savršen život.
Niko nema savršen život, svugdje ima uspona i padova, ali niko, ama baš niko neće to podijeliti sa drugima, i pokvariti nekome drugome dan, ili rastužiti nekog drugog.
Imam prijatelje i rodbinu bez oca, bez majke, bez oboje, bez brata, bez sestre, svi mi imamo svoje tragedije koje čuvamo u svojim džepovima, u svojim knjigama i čitamo ih samo kad smo sami, svoju tugu dijelimo sa sobom.
Pa onda kad mi je loše a zadesim se na instagramu, nečija fotografija žutog lišća i pečenih kestena će me oraspoložiti.
Pa i onaj par za kojeg kažu da se stalno svađaju, eto danas se nisu posvađali i stavili su sliku zajedno.
Instagram je jedna veoma pozitivna stvar samo treba znati s njom.
Od samog doručka pa na dalje, kada pogledam svoj život, instagram me je mnogo čemu naučio, nije svejedno hoćeš li jesti stojeći raščupana neki sendvič ili ćeš se probuditi 15 min ranije da bi ufotkala svoje fancy pahuljice. Od pahuljica dan počinje, a ako dan počne pozitivno, potrudit ćete se da se pozitivno i završi. Nema tu laganja, nego samo uljepšavanja.
Svi znamo da nećemo jesti jagode sa nutellom u krevetu sa štiklama na nogama i razbacanim laticama ruža, eto kao slučajno. Svi znamo da onaj par što se posvađao, posvađat će se opet, ali možda je poslije svađe  sve ipak slađe, opet to je njihova stvar, njihova privatnost, zašto si dajemo za pravo da osuđujemo njihov način života? Imam eto tu “savršeno plasiranu vezu” na instagramu, i lijepa je, meni je najljepša, ali izvrištat ću se kad me iznervira, rasplakat će me kada nije fer i kad uradi nešto što mi ne odgovara, ali naravno da neću odmah u tom trenutku tuge ili svađe postaviti srceparajući citat na instagram. NE, jer tada sjedimo, razgovaramo i rješavamo probleme, zato i jeste savršeno u stvarnosti, njemu i meni jeste, na naš način najbolje, možda on ne zna slikati onako kako ja želim, možda mu nije problem 5 dana na putovanju nositi 5 isto krojenih crnih majica, meni malo jeste, ali tu mu ja pokažem koji ugao će da slika, tu ja krišom sakrijem jednu crvenu maicu protiv uroka i za maltretiranje i opet je sve savršeno.
Jednu zamjerku ja imam kad je u pitanju ova divna mi aplikacija, a to je plasiranje finansija i ona naša mahalska, e de’ nek vide da ja imam. 25 označenih dizajnerskih odjevnih predmeta, auto, 7 puta na godišnjem, i ona “skupa” Zara. Opet to nije do Instagrama, to je do malograđanstva i umišljenosti. Putovanja, jahte, avioni, kamioni, ništa vam ne znače ako ste truhli iznutra.
Izgradite vi sebi svoj svijet po vašim pravilima, ali potrudite se da uživate u njemu a ne da on bude samo plasiran na društvenim mrežama. Lezite u krevet sa osmijehom jer ste uživali u danu i podijelili ga s drugima, ali nemojte sebe prevariti i dobiti spondilozu kičme ili usana pokušavajući izvesti neku pozu. U tom slučaju najviše ste sebe prevarili, kupljeni pratioci ne mogu biti prevareni.

Instagram je najbolja verzija tebe, svih nas, one negativne stvari ignorišemo. Svi ćemo staviti srce na super outfit sa kafom u ruci i cvijećem iako je to mainstream (ne znam ovu riječ na maternjem #shameonme) umjesto pidžame, hrpe junk food-a  i Očajnih kućanica na ekranu. To je jednostavno naš trenutak, ono što je na Instagramu, to naša poruka svijetu, i slanje dobre energije na dnevnoj bazi.

Ukoliko želite da počnem sa ovakvim tipom “ispovjedanja” na blogu jednom sedmično javite mi. Već slijedeće semice bih voljela pokazati kako to izgleda behind the scenes dok se škloca za voljeni Instagram.

Stay positive ❤12202193_10208690984739019_57773293_n

Leave a Reply

