confessions · Uncategorized

35. nivea bh fashion week

Mi i naša organizacija.
Čuj bh fashion week?
Kakvi mi i naša moda.
E čuj bosanski dizajner/model/ bloger?
Pa gdje to ima?

Eh, da Zerina koju prozbori, ima, itekako ima! Ova naša lijepa Bosna i Hercegovina ima toliko potencijala i materijala za kvalitet, za bolje od svjetskog tržišta, ali smo mi proklet narod kojem je uvijek tuđe slađe, ljepše i bolje. Prije skoro godinu dana posjetila sam fabriku parfema Galimard u gradiću Grasse u Francuskoj, gradiću koji je prvi proizveo parfem, sada mi te francuze dižemo u zvijezde a do jučer se nisu kupali nego su svoje smradove prikrivali kojekakvim uljima i parfemima. Naime, u toj predivnoj fabrici, osim što sam ponijela predivne uspomene i iskustva, saznala sam da svjetski poznata imena naručuju svoje parfeme iz upravo tog grada koji je poznat po industriji parfema i ima najveće tržište na svijetu za isto, dakle šta se dešava, jedan Tom Ford, Chanel, Stefano Gabbana, svoju bočicu čistog parfema plate 9 eura, taj koncentrat je dovoljan za 200 ml eau de parfum ili 400 ml eau de toilette, a taj isti parfem sa naljepnicom brenda koji ga je kupio košta stotine eura. E sad vi meni recite gdje je tu logika? Ima logike itekako, dobar PR!
Često nailazim na komentare za sebe samu, što zbog bloga, što zbog dizajna da ja nikada neću biti kao neka velika imena, a ono što je u mojoj glavi je da ja to ne želim, svako želi da zarađuje i opstane od onoga što voli, ali zašto je ljudima van Balkana to toliko lakše? ZATO ŠTO VJERUJU U SEBE I U SVOJE!
Ovaj 35. po redu bh fashion week me je oduševio dizajnom naših mladih ljudi, spremnih na pomak, na dalje, na bolje, na vjeru u naše, domaće!
Nažalost, prvo veče nisam prisustvovala otvaranju, ali naredne dvije noći sam bodrila svakog dizajnera, i našla iz svake kolekcije po nešto, a iz nekih bih sve uzela i ponijela kući samo da gledam sve te divne kreacije. Dizajneri koji imju moj apsolutan naklon su: Blanka Zgonjanin (Lolita Blanka), Marijana Dukić (Ma Cherie), Amina Hasanbegović sa svojom pozamašnom kolekcijom, zatim tuđe a moje, nevjerovatni Tolga Cam.

Blanka Zgonjanin je imala pravi mali show na sceni, od make up-a sa preslatkim srcima na usnama manekenki, frizura, krunica sa kristalićima, premedenih volana, i inovativnih krojeva. Suma sumarum, oduševila je sve prisutne ovom kolekcijom, svaki komad je nosiv, materijali su predivni, i poruka na odjevnim predmetima je bila dovoljna da se svi zaljubimo u slatkoću i lolitastu kolekciju koja je donijela proljeće u ovu našu ljubljivu jesen.

10420319_1055718114456532_6272148174573986129_n
Neobična, raskošna čipka, i Kiss me maica su moji favoriti
11169493_1169349649760044_5976978227213120864_n
Volančići, tačkice, srca, i lolitasta vrećica, šta Vam više treba?

Prvi komentar moje blogokolegice i mene za kolekciju Ma cherie Marijane Dukić, je bio ove torbe izgledaju kvalitetno i skupo, pod skupo nismo podrazumijevale cijenu, nego komad koji odiše otmjenošću, kvalitetom materijala i izrade, te taj epitet je dobio sasvim novu tačku gledišta, za domaće, ovako “napucano” bih izdvojila finu sumu, pa neka bude skupa, kada nešto na prvu i na oko djeluje extremno kvalitetno, za to ne žalite!
Ovaj put fotografija nije ni blizu prenijela tu ljepotu koja se vidi uživo.

12195852_1213893478626311_862454950510076651_n12196347_1216526491696343_4366869199680329837_n

Amina Hasanbegović osim što je jednim dijelom moja zemljakinja, i dzajnira u gradu u kojem pola moje duše diše, sinoć na završnoj večeri je napravila  pravi spektakl, i pokazala gracioznost, otmjenost a ujedno i jednostavnost, kaputi, haljine, vjenčanice, odjela, sve me je oduševilo, i sve sam poželjela imati u svom ormaru, jedna vjenčanica će sigurno pronaći put do mene i uljepšati moj dan. Sada mi je jasno zašto su Aminini kupci toliko odani, ti materijali, biseri i kristali su nešto nevjerovatno, način na koji je spojena čipka, i uzorci su predivni, prava mala bijela magija, ostavljam Vam video da pogledate na trenutak kako je to bilo.

Revija Amine Hasanbegović u Sarajevu

Kao šlag na tortu cijelog ovog eventa, kao što rekoh moje a tuđe, nije bitno sa kojeg je kraja svijeta, bitno je da se u duši osjeća, narod, kultura i ono zajedništvo. Zemlja moje profesije, zemlja moje ljubavi, kako da ne bude moja zemlja ? Gost iz Turske Tolga Cam (Tolga DŽAM) nam je predstavio umjetnost inspirisanom dvorskim haljinama i serijom Sulejman Veličanstveni (Muhtesem yuzyil) muzika u pozadini, modeli koji su hodali u skladu s njom, kristali, krune, perje, i opet moj problem, našla sam dvije od četiri vjenčanice koje mi trebaju za moj dan su me ostavili bez teksta, kako mene tako i ostatak publike, zaslužen gromoglasan aplauz, je pozvao ovog dizajnera na scenu. Zaslužio je da bude VIP, među domaćim dizajnerima. I domaći dizajneri su zaslužili iznimno poštovanje.

Tolga Cam

Fashion week je zaista ove godine dosegao novi nivo što se tiče dizajnera, još uvijek se mora jako puno raditi, posebno u organizaciji istog, kao i na modelima, ali velikim korakom idemo dalje. Ostaje nam samo da čekamo proljeće i vidimo je li organizacija dobila vjetar u leđa i hoće li nas još više oduševiti na narednom okupljanju.

 

4 thoughts on “35. nivea bh fashion week

  1. Manekenke stvarno nisu bile na visini zadatka. Nesto sto se zove “Fashion Week” i to pod pokroviteljstvom ovako jakih kompanija bi trebalo da se pozabavi barem hodom manekenki. 😦 Vidjela sam da si i ti bila u prvom redu pa si mogla sve nedostatke primijetiti. Mozda sam ja previse stroga, ali to mi je bas upalo u oci. Sve ostalo se slazem da je za 5. 🙂

    Like

    1. Biću realna, nije mi prvi put da sam na ovoj manifestaciji, godinama je već posjećujem, i nikad bolje nisu bile, iz tog razloga je moje oduševljenje ovoliko, prije 3-4 godine to je bilo puno, puno gore. Zato thumbs up, ipak se učimo da i sa našim plitkim novčanicima idemo dalje i naprijed. Zerina je zažmirila na manekenke i krivila tremu u svemu tome. 🙈

      Like

      1. Popravljaju se to je istina, medjutim ipak odgovorno tvrdim da je Fashion Week u punom smislu bio to samo dok su ga vodile Amela Radan i poslije nje gospodja Deak. Ovo sada mi se sve cini nekako na silu. Ali prilike ima da se radi na poboljsanju, zmirit cemo i dalje na jedno oko i nadat’ se najboljem.

        P.S. Like za blog i like i za tebee. :*

        Like

      2. A meni je tada bio dosadan 🙈😂
        Rekoh u posljednjem pasusu da imamo mi još puno raditi, i graditi. Najviše mi je zasmetala situacija na završnoj večeri gdje smo svi morali potvrditi dolazak, i sa strane gostiju je sve moralo biti po PS-u a na kraju je preko 50 ljudi stajalo, to mi je veći minus od manekenki, nije lako hodati dok svi gledaju u tebe po kartonskim pločama koje za ravnu obuću nisu udobne. Zatim raspored ljudi, treba se znati ko će sjediti u prvim redovima, i zabranila bih ružnim i starim ljudima te iste prve redove, možda zvučim površno ali šta će manekenkina pranana u prvom redu? Na fotografijama to veoma neprofesionalno izgleda, ali hajde, pomak je tu, pa neću previše ni kuditi. Hvala ti na divnom komentaru 💋

        Like

Leave a Reply

