outfit

Sunny-Snowy Istanbul

Konacno.
Pisem vam iz mog omiljenog grada, cesto kazem da mi je dusa ovdje rodjena. Nakon svih zavrzlama koje su se dogodile, a koje sam uspjela snimiti, i koje cu objaviti u vidu Vlog-a uspjeli smo poletjeti iz Sarajeva i jedva sletjeti u Istanbul. Snijeg je padao bez prestanka dva dana, a obzirom da ljudi ovdje bas i nisu navikli na takvo vrijeme, gume na vozilima i slicno nisu bile prilagodjene za bilo kakve izlaske, te smo novu godinu docekali u sklopu porodice. Fotografije sa ovog posta su nastale u mom omiljenom naselju Florya-i.
Sve detalje putovanja cete moci pogledati na videu koji ce biti ubrzo uploadovan.

Da ne bi bilo da je Zerina nekulturna, sretna vam moja godisnjıca, salim se naravno. Zelim vam svu srecu svijeta i vise od toga u novoj godini. Zdravlja, lijepih rijeci i zagrljaja. Necu praviti rezime protekle godine, jer nije po mnogo cemu za spominjanje, jedva sam cekala da je ispratim i da pocnem odbrojavati nove sretne trenutke.
Zivot nas nekada mazi, nekad gazi, no, iz svega se treba izvuci ono najbolje, kako iz ljudi, tako i iz dogadjaja. Kroz moju 2015. je proslo sve i svasta, od ljudi sa licnostima kakve nisam ni sanjala da postoje, do situacija za koje sam mislila da izlaza nema. Ipak kada sve situacije, iz svakog mjeseca poslozim, izvukoh pozitivnu stranu i ono dobro sto mi je ostalo. Svaka tragedija koja se desila mojoj porodici i meni u ovoj protekloj godini je mogla biti gora, puno gora, s toga, hvala Onome gore koji nas cuva najbolje i koji nas poznaje najbolje.
Za sve ostale zivotne zavrzlame imamo one ljude, sa toplim rukama i jos toplijim srcima da nas cuvaju u svakoj narednoj godini i da samo budu tu, jer za srecu tako malo treba.
Jedna od pozitivnih strana 2015. godine je ovaj blog, koji ce biti pisan i u 2016. samo malo zustrije i vrijednije.
Do citanja
Zerina

 

Processed with VSCO

cats1

 

cats2

 

cats3

 

IMG_8676

 

IMG_8691

 

IMG_8696

 

IMG_8702

 

IMG_8718

 

IMG_8752

 

IMG_8774

 

IMG_8787

 

IMG_8792

 

 

Cizme – Ebay
Hlace – Esprit
Naocale – Ebay
Dzemper – Celio
Kaput – Esprit
Torba – Zara
Sesir – Ebay
Sat – Esprit

4 thoughts on “Sunny-Snowy Istanbul

Leave a Reply

