beauty

Grupna recencija Avon proizvoda x2

Početkom ovog posta ću se odmah ograditi. Na mojim recenzijama neće biti profesionalnih rečenica i sastava koji zapravo dođu uz proizvod, cijene proizvoda ne znam i obzirom da veoma puno kolegica profesionalno piše recenzije o proizvodima, takve potražite na njihovim blogovima, mislim da je još jedan takav tekst zaista suvišan, a i ja sa vama ovdje imam drugačiji vid komunikacije, prijateljski. Blog nije moj posao, blog je moj svijet gdje ja odredjujem pravila, pa kome se svidja, bujrum, dobro došao, a kome pak ne, “poljubi i ostavi” ali onako jako, da pukne.

😀
Avon me je obradovao prije nekih mjesec dana novogodišnjim paketićem koji je sastojao mnoštvo dekorative, ovdje su 3 proizvoda koja su mi se najviše dopala iz tog paketića.

Ono jutro kada sam na instagram profilima svojih kolegica vidjela da postoje dvije varijante ovih paletica, sa ljubicasto sivim nijansama i ova koju sam ja dobila mojoj sreći nije bilo kraja, i stigla mi je bas ona koju sam prizeljkivala, predivne i pomalo neobicne nude nijanse, iako imam “ne zna im se broj” nude paleta, ova koja se zove Nude shimmer je na posebnom mjestu. Zašto?
Prije svega, izbjegavam šimerasta sjenila, zatim kada pogledate ove nijanse pomislit ćete da ih već imate, međutim varate se, na kapku uopće nisu svakidašnje nude nijanse, posebno četvrta zlaćana u prvom redu. Na kapku se tokom dana presijavaju, od totalno toplih do nekih hladnih odsjaja, tako da vam se možete desiti kada nakon par sati provjerite je li sve uredu i na svome mjestu da zlaćana nijansa ima maslinastu notu u sebi. Preinteresantno mi je igrati se sa ovom paleticom, jer uvijek blendanjem i količinom proizvoda dobijem drugačiji rezultat. Prvu sjenu koristim za highlight najčešće kada sam u žurbi i predivno obavalja posao. Paleta posjeduje 2 mat sjenila i maleno ogledalo i čini savršenog saputnika na putovanjima, a kako ja najčešće živim u koferu potreban mi je kompaktan proizvod koji će mi uštediti vrijeme i prostor u makeup neseseru dok putujem.
Sa primerom za sjenila koji ja koristim (Flormar Shimmering Champagne) daje odlične rezultate, ne trusi se i stoji na kapcima u postojanoj boji do 8 sati. Ovaj put zasluge idu primeru, koji čak i od ekstremno loših sjenila pravi čuda i čini da stoje postojane na oku par sati.
Ova paleta nije najbolja na svijetu, ali je veoma praktična, mala a posjeduje sve što vam treba za dnevni i večernji look, i ja sam zadovoljna kvalitetom sjenila, ambalažom koja osvaja srca i pravi je saputnik kroz dnevne obaveze svake žene.

IMG_8996IMG_8998

Koliko često vam se desi da vrištite sami na sebe zbog laka sa šljokicama koji nakon 10 dana i litra acetona jednostavno ne ide dolje. Avon je riješio taj problem, barem u mom životu, jer se ja zasitim boje na noktima nakon tri dana i ako ta boja sadrži sljokice, poludim dok skinem sve to sa noktiju i zakunem se da šljokice neće na moje nokte više nikad (do slijedećeg puta). Ovaj lak spada prvim potezom acetona, neke nail art lookove sam prezentovala u postu o istim upravo sa ovim šljokicama.
Plus za Avon i za strukturu ovog laka koji nije cement!

IMG_9000

Ovo mi je najdraža stvar iz paketića, odkako sam ga dobila nosim ovu nijansu bez prestanka, sa bilo kojim liplinerom daje nevjerovatne rezultate, a samo je kao labelo u veoma intenzivnoj boji, volim nanositi ovaj ruž u olovci, i mackala bih se konstantno, mojim usnama zaista prija. Već mjesec dana ga kombinujem sa svim i svačim i uvijek me iznova i iznova oduševi. Obzirom da ne posjedujem katalog Avona, nisam upoznata sa raznolikošću nijansi i time da li ih ima još, aliiiiiiiiiiii apelujem Avonu da napravi barem 10 nijansi ovog ruža jer je D I V A N!IMG_8995
Prije par dana je došao novi paketić od Avona kojem se nisam nešto naročito obradovala. Paketić je za veoma suhu kožu, međutim, kako meni inače đavo ne da mira, morala sam ja to isprobati, posebno kad sam vidjela da je matična mliječ… mmmm… kako samo mirišiiiiiiii.
Moja koža je na nekim predjelima kombinovana, a na nekim masna. Lice mi je na obrazima normalno a na bradi, čelu i nosu pretjerano masno. Ruke su mi zimi hmmm okej ali nekoliko puta dnevno koristim blage hidratantne kreme, ne volim mastan trag na rukama, posebno zato što su uvijek na tastaturi ili na papiru. Zatim, koljena i laktovi su mi blago suhi, leđa masna, a ostatak tijela normalan.
Sad se sama sebi smijem, jer ni sama ne znam kako zapamtim koji losion gdje da stavljam, poslije svakog tuširanja nastaje ludilo.

IMG_9009

Naime, namazah none losionom i oduševih se koliko mi prija. Ostavlja onaj divni svileni trag na koži i mackam se svakodnevno njime. Pred spavanje nema ljepšeg opuštanja od uranjanja u san sa ovim mirisima. Na fotografiji vidite koliko je lagane a opet hidratantne strukture, zavoljeh zimu i njegovanje kože zimi sa ovim proizvodima. Ipak ne bih preporučila ovaj proizvod ekstremno suhoj koži, jer ne vjerujem da će napraviti neke promjene, i neće biti dovoljan, možda hoće ali u ljetnom periodu, opet za ljeto ovaj miris je prejak, tako da vi sa masnom kožom potražite alternativu! Na kombinovanoj koži daje savršene rezultate u zimskom periodu i svako veče pred spavanje, ja, vlasnica kombinovanog najvećeg organa homo sapiensa, jedva čekam to tuširanje i mackanje ovim divnim prizvodom.

 

IMG_9012IMG_9013

Krema za ruke je ipak malo jača i gušće teksture. Nanosila sam je neposredno pred izlazak iz kuće da vidim hoće li je koža upiti u narednih 20 minuta, koliko mi je potrebno da dođem do posla. Krećem se isključivo pješke, tako da sam sve vrijeme vani, na hladnom. Koža je ne upije ni narednih 40 minuta, meni ostavlja mastan trag, i za veoma suhu kožu je savršena!

IMG_9014

 

I kremu za lice sam probala, i napravila katastrofu!
Zaista je namjenjena suhoj koži i meni je odmah napravila problem i potkozne bubuljice iako sam je koristila navečer nakon temeljitog čišćenja lica jer je na dodir lagane teksture, pokajala sam se. Opet, pomislila sam, možda je zbog lučenja sebuma u toku noći tako reagovala, te sam ujutro opet temeljito očistila lice i stavila je pred izlazak iz kuće i pri tome se nisam našminkala. Samo je pogoršala situaciju i potkožni krateri kojih sam konačno riješila su se vratili i još uvijek imam ogromno crvenilo na bradi.
Međutim, opet mi đavo nije dao mira, i proslijedila je mami koja ima suhu kožu, i njoj je savršeno odgovarala, tako da thumbs up za matičnu mliječ!
IMG_9015IMG_9017
Opet stvar za usne koja me oduševila.
Balzam za usne u boji, koji diiiiiivnoooo miriše 😀
I divno njeguje, kombinujem ga sa satin muave olovkom i dobijem savršen efekat, prava nježno roze nijansa na usnama, bez dodatnog isušivanja. Vrijedi svake marke!

 

IMG_9018IMG_9019IMG_9025IMG_9010

4 thoughts on “Grupna recencija Avon proizvoda x2

Leave a Reply

