beauty

Winter lipies

Kako mene u životu uvijek vode moje zvjezdane staze, tako je i sa odabirom ruževa za usne, sjajeva i labela. Jedno je sigurno, blizančica uvijek mora nešto mijenjati i eksperimentisati, te veoma često dođem do zaključka da nikada nemam isti proizvod na usnama jer stalno miješam različite olovke ispod ruževa, te je efakat uvijek drugačiji.
Ipak, onih nekoliko veličanstvenih se našlo u mom užem izboru i koristim ih svakodnevno, zavisno od odijevne kombinacije.
Također odlučila sam se za jeftinu varijantu, jer svi možemo biti “guzinjini sinovi” i fotkat mek, iv san loran, i šanele, nije da nisu dobri, jesu, divni su, i ne mogu se porediti ni sa essence-om niti bilo kojim drugim jeftinijim ali živimo u Bosni nam lijepoj Hercegovini i ja znam da se ja neću baviti “pi*aj po sirotinji” sindromom.

Prva varijanta je nude, koju ja najmanje nosim, uvijek posegnem za jarkim bojama u bilo koje doba godine, ali nekad, kad mi nije do života nudaći spašavaju dan.
Kombinacija na usnama je:
Essence lipliner 08 girl next door 3.15KM
Essence lipliner 07 plum cake 3.15 KM
Essence longlasting lipstick 03 come naturally 5.25KM
cats1

IMG_9471

 

Drugi izbor je pao na, kako ja kažem, pastelnu ljubičastu, ovo mi je go to boja, ali moram da zamjerim Auri na teksturi novih nijansi, previše su uljane, i veoma je teško nanijeti ih, ali kada jednom uspijete, usne će vam biti neodoljive. Totalno mat kada se osuši i traje cijeli dan, uz jelo i piće. Moram nabaviti sve nijanse ovih ruževa.
Aura absolute matte (velvet feel) 616 Out of Box 11.50 KM

cats

IMG_9469

Slijedeći je opet ljubav iz Essence-a u narandžasto crvenkastoj nijansi, ovo je ona dnevna varijanta crvene, uz lipliner iz iste firme u nijansi femme fatale, nepogriješive usne ćete pronosati. Dosta je kremast i ne isušuje usne, nekad ih samo natapkam po usnama za blagu boju i super hidrataciju.
Essence longlasting lipstick 01 Coral calling 4.85KM

cats2

IMG_9473

Iiiiii opet essence i ruž iz iste matte linije sa satin finišem. Dok ne kupim sve nijanse ne stajem!
Essence longlasting lipstick 12 Blush my lips
cats3IMG_9467

Poslije Essence firme čiji proizvodi su najbrojniji u mojoj kozmetičkom torbici za svaki dan, tu je Flormar, šta bih ja bez braće Turaka koji rade fenomenalan posao.
Nema tog proizvoda koji je izašao iz Flormar fabrike a da se ja nisam zaljubila u isti. Pristupačne cijene ih također izdvajaju iz mase, kada ugrabim vremena, definitivno ću pisati recenziju za omiljene Flormar proizvode ali sada imam dva ruža za usne u koja se kunem, što zbog nijanse, što zbog kvaliteta i načina na koji lijepo klize po usnama. Kad god pomislim na ove ruževe, pomislim na reklame za Ferrero proizvode, eh znate kako vam voda krene na usta od tih reklama, meni tako krene voda na usta kad vidim njih, senzualni, divni, lijepo pakovani, da je Kinder bueno ruž za usne bio bi Flormar deluxe cashmere lipstick.
Prvi je ljubičasti koji sam pomiješala sa Betty Boop lip cryon-om

Flormar deluxe cashmere lipstick DC27 9KM
Betty Boop Lip color infinity 03 (kupljen u Turskoj, nekih 14 KM)
cats5

IMG_9461

A drugi je
Flormar deluxe cashmere lipstick DC26 9KM
IMG_9401

IMG_9463

Za kraj sam ostavila onaj najgori po teksturi ali najJAČI po nijansi. Golden Rose velvet matte ruževi su inače veoma kvalitetni, kod nekih mojih kolegica imate detaljne recenzije svih nijansi, posjetite blogove Makeup Arena i Arkona make up za sve detaljne recenzije Aurinih i Golden rose proizvoda, cure su genijalne.
Ovaj ruž je toliko suh i čudan, ali kada ga jednom precizno stavite budite sigurni da će super izgledati, međutim kao što vidite na fotografiji, on spada, nestaje sa usana veoma brzo. Dok sam probala fotkati, on je nestao, te na otisku na papiru skoro ništa nije ostalo, ali nije sve tako crno, nijansa je ljubičanstvena i zažmirim svaki put kad ga stavim na sve nedostatke, jeeer sam zaljubljena u nijansuuuuuu!!

Golden rose velvet matte lipstick 28 5KMcats6

IMG_9466

Nadam se da su vam se dopale nijanse koje sam odabrala, iii javnite mi koji od navedenih ruževa vi koristite i kakva iskustva imate sa njima.

 

 

3 thoughts on “Winter lipies

Leave a Reply

