madam jolie · outfit

Denimized

Da li vi mislite da bi se većina mojih postova trebala zvati “Hvalite me usta moja” ?!
I ja isto.
Naime, opsjednuta sam ovom torbom i svakom drugom koja izađe iz naše male ali efikasne radionice.
Bucket torba, protkana tradicijom i must have bojama u kombinaciji sa jeansom i camel kaputom kao i camel kožnim čizmama je pun pogodak za casual dan.
Znate već da ne volim pisati referate o odjeći, za to su zaslužene fotografije, da vas inspirišu da i vi nešto sličn obučete kada vas mašta izda kišnog februarskog ponedjeljka dok krmeljate pred ormarom.
Imali smo giveaway na mom instagram profilu, čija je tema bila ono što vas čini boljima. Uz onih nekoliko komentara koji su me zaista usrećili, izabrati pobjednice je bilo poprilično teško. Svako ima neku svoju zvijezdu vodilju i iskru u životu koja nas tjera da budemo bolji, koja nas motiviše, nekome su to najmirišavija bića na svijetu, nekome brat, sestra, nekome inat. Kada sam ja u pitanju, sreća i traženje iste je ono što mene čini boljom, na stranu porodica, momci, ona “seljanka”na fakultetu koja je dobila 10 u index a ja nisam iako sam “učila” više od nje. Poslije tetkinog osmijeha, sestrinog ponosa, kćerkinog sabura i odgoja, djevojkine ljubavi, sama sa sobom legnem u krevet naveče i dok polako uranjam u san, ponos na sebe tog dana me tjera da sutra budem bolja, da se ljepše obučem i našminkam, da ne kasnim na posao, da se osmjehnem staroj nani, da pomognem, da napravim sreću iz nesreće. Osim što sreću čine male stvari, sreća nas čini boljima, kada skupimo sve sitnice danas, zaspemo sa osmijehom na licu, sutra smo iskusniji za jednu kutijicu sreće koja nas čini boljima.

Da pređemo na nagrade, dosta vas uopće nije pročitalo post do kraja, te niste ispoštovale sve napisano.
Izabrala sam  djevojke koje će dobiti nagrade a to su
@saffony koju boljom čini jedno predivno mirišljavo biće (haljina)
@azriiic koja je smogla hrabrosti da kaže da je sama zaslužna za bolju sebe (etno torbica)
@cats_on_the_road jer je primjer i mora biti primjer (turban)
@besusko jer je sanjar (pleteni turban)
@almshi jer su mirišljava bića najpreča, a muževi koji peru suđe u muškarčine (beauty paket)

Dame molim da mi se jave na mail u naredna 24 sata.

IMG_9575 edit2IMG_9580 editIMG_9582IMG_9597IMG_9619IMG_9620IMG_9629IMG_9632IMG_9636

4 thoughts on “Denimized

Leave a Reply

