madam jolie · outfit · travel

Rome #ootd1

Ukoliko pratite moj Instagram znate već da sam dosadila i Bogu i narodu sa slikama mog posljednjeg putovanja u La Citta Eterna ili Rim. Ovo je moja druga posjeta ovom veličanstvenom gradu, i te dvije posjete se ne mogu porediti, ono što razumijete sa 17 i 22 godine života definitivno nije isto, nije isto istraživati grad na 40 stepeni ili na 17, prema tome, mogućnosti istraživanja i doživljavanje istih je bilo potpuno drugačije, također, ovaj put sam bila sam mojim najboljim prijateljem kada je sve u životu u pitanju, sa mojim Burčom koji mi je sa strane njegove profesije objasnio dosta stvari koje ja kao lingvista, posmatrajući zgradu ili sliku nikada ne bih zaključila.

Na našu ogromnu žalost, kiša je padala sve vrijeme, i u životu “luđe” pljuskove nisam vidjela, kao da je nebo znalo da je Zerina krenula na putovanje u jakni od brušene kože i odlučilo da mi je upropasti 😀 aliiii nije u tome uspjelo, jakna je na sigurnom, očišćena od ružnih mrlja od kiše a ja sretna i zadovoljna se oporavljam od ovog predivnog iskustva i pokušavam restartovati misli i vratiti se na staro.
Prvi dan našeg boravka u Rimu je bila nedjelja, posljednji dan u mjesecu, inače besplatan za ulaz u Vatikan, obzirom da smo predhodnu noć došli u hotel oko 23.00 nakon 28 sati provedenih u busu, što je bila patnja mi smo se uspavali i probudili oko 10.00 te dok smo doručkovali i došli do Vatikana već je bilo 13.00 a Vatikanski muzeji se posljednje nedjelje u mjesecu zatvaraju u 14.00. Gužva je bila ogromna jer kada je džabe i sirće je slatko, te smo mi samo napravili krug i nastavili razgledanje Vatikana sutra. Inače, ulaz je 16 eura i mrzim nasjedanje ljudi na agencijske cijene, koji su platili ulaz čak i tu nedjelju, srećom internet nam je toliko dostupan da možemo istražiti svaki ćošak i zapisati najpogodnije ponude, mjesta za hranu i slično.
Od Vatikana smo pješice nastavili dalje do Castelo St.Angelo, prešli most S.Angelo kod kojeg su snimane fenomenalne scene Bondovog posljednjeg filma Spectre, zatim nastavili prema Piazza Navona-i, Panteonu, u međuvremenu smo ogladnili i nismo pili kafu te smo se izgubili u uličicama tražeći Fontanu di Trevi, čiji znakovi pronalaska su bili posvuda (to smo skontali nakon večere) no, svejedno, prošetali smo divnim mjestima i nije mi žao, nakon toga smo otišli iznad Antičkog Rima, proveli neko vrijeme tu, gledajući i diveći se svemu što ljudske ruke napraviše, zatim je na red došao Colosseum i Parlament gdje su nastale i fotke za blog.Nakon toga smo večerali i uputili se prema fontani Di Trevi, u koju sam bacila novčiće kada sam prvi put bila, jedan za sreću na kojoj se zahvaljujem svakoga dana, jedan za ljubav koja je tada značila nešto potpuno drugačije, i jedan za povratak u Rim, jedino što vam mogu reći jeste da su se sva tri novčića isplatila, ovaj put ih nisam bacala, jer smatram da se sa željama ne treba igrati, samo sam se još jednom zahvalila na prilikama koje mi se pružaju i zamoljela Onog gore samo da sve ostane ovako kako jeste. Ja sam spremila 5 outfit postova sa ovog putovanja, i jedan vlog, te ukoliko želite, vrlo rado ću napraviti svoje tips & tricks za Rim kao što i planiram za Istanbul (to je poprilično obiman post) i sve ostale gradove koje sam posjetila jer nigdje ne koristim usluge vodiča niti agencijske karte za muzeje.

Gležnjače/Ankle boots – Zara
Čarape/Socks – Penti
Haljina/ Dress – Stradivarius
Šal/Scarf – Mango
Jakna/Jacket – Mango
Nakit/Jewlery – Zara
Torba/Bag- Madam jolie
IMG_9707IMG_9716IMG_9725IMG_9726IMG_9730IMG_9735IMG_9738IMG_9739IMG_9742IMG_9747IMG_9748IMG_9749IMG_9751IMG_9754IMG_9763IMG_9772IMG_9814

10 thoughts on “Rome #ootd1

  1. Divne su slike, i ti si mi tako sretna na njima! 😀 Sve sam vec upratila na instacu, ali zelim jos, jer mi je Rim jos uvijek na listi zelja!

    Like

  2. mislila sam da mi nista nece nadmasiti Bec, ali Rim me oborio s nogu 😀 prelijep grad, divni ljudi, generalno jako ugodna atmosfera, a o arhitekturi i da ne pricam.

    Like

    1. Mah Beč je puno bogatiji, sve oko historijskih znamenitosti u Rimu meni liči na gheto i na apsolutno siromaštvo dok je Beč kralj Evrope. Svaki grad ima ono nešto svoje, posebno a ovih dana govorim da ako se zaljubite u grad pod pljuskovima, kofere, karta u jednom pravcu pod ruku i doviđento

      Like

Leave a Reply

