madam jolie · outfit · travel

Rome ootd2 Musei Vaticani

Drugog dana u Italiji sunce je obasjalo na trenutke naša lica te se ja poprilično uljetih, kasnije sam se kajala zbog toga jer je poslije podne pala kiša ne zapamćena u mom životu, sve što sam imala na sebi je bilo potpuno mokro, pri tom sam imala kabanicu. Ovaj drugi dan je zaista bio poseban, što zbog Vatikana, što zbog činjenice da sam za partnera odabrala pravu osobu, što zbog Italijanske pice za večeru, što zbog posjete Lindtt-u i mnooogih drugih stvari.
Vatikan je nešto što zaista morate uživo vidjeti, boje, umjetnost, historija, bogatstvo, opet umjetnost, srećom snimila sam dosta stvari koje će vam uskoro biti dostupne. No da se mi vratimo tebi zbog koje te vi ovdje, outfitu.
Gležnjače sa predhodnog posta su me toliko smorile, i stopala su mi nevjerovatno natekla da sam morala kupiti tene i nešto maksimalno udobno, srećom uz naš hotel je bio Deichman koji me je spasio. Zaklinjem se da koliko god fancy željela biti, od dana današnjeg samo tene dolaze u obzir na putovanjima. Bez @madamjolie ja ne ide nikuda, tako da je i ovaj post posvećen savršenom cvijetnom prsluku koji ću nositi cijelo ljeto, nadam se da ste već pogledale proljetnu ponudu.
Ovom prilikom želim svim damama čestitati ovaj naš dan, o kojem imam svašta nešto za reći, ali, drugom prilikom.
Uživajte u fotkama koje su nastale ispred St.Peter bazilike sa kojom sam povukla paralelu sa Aya Sofijom, zašto i zbog čega ćete vidjeti u vlogu.
Do čitanja :*
Hlače/Jeans Esprit
Džemper/Sweater Celio
Prsluk/Vest Madam jolie
Kapica/Hoodie H&M
Torba/Bag No name
Privjesak/Bag chain Zara
Marama/Bandana Stradivarius
Naušnice / Earings Koton
Tene/Shoes DeichmanIMG_0011IMG_0013IMG_0032IMG_0037IMG_0154IMG_9976IMG_9977IMG_9979IMG_9981IMG_9984IMG_9988IMG_9989IMG_9994IMG_9995IMG_9998IMG_0005

2 thoughts on “Rome ootd2 Musei Vaticani

Leave a Reply

