madam jolie · outfit · travel

Florence #ootd5

Okej,znam da sam se ulijenija, ali barem sam se potrudila i postavila vlog 2 na youtube koji vam je vjerovatno bio predug, te je feedback poprilično loš 😦
Iako smo se zadržali samo 3 sata u ovome gradu, bilo je dovoljno da se ponovo zaljubim u muzej na otvorenom. Mjesto gdje svaki kamen svoju historiju priča, nevjerovatno kulturno bogatstvo i ljepota su me natjerali da poželim se vratiti…opet.
Za obilazak Italije vam definitivno preporučujem rano proljeće, prvi put kada sam bila, bila je sredina maja iii zaista su temperature bile previsoke, samim tim i nervoza je bila ogromna što zbog vrućine, što zbog gužve te koliko sam vidjela, toliko i nisam. Detaljista sam i volim se posvetiti obilasku i trepnuti očima preko svega, te mi je zbog toga ova večer ostala u pamćenju kao jedna od najljepših u životu, osim detalja gdje sam pala na sred Fiorentinskog mosta, što ste mogli vidjeti i u vlogu.
U fotografije sam i više nego zaljubljena iiii sve ću ih izraditi.
Opet imam dokaz funkcionalnosti tokom putovanja, “kostur” outfita je isti kao i u predhodnom postu, ali detaljima je postignut potpuni preobražaj.

Bag/Torba:Madam jolie
Hat and parka/Šešir i prsluk : Local store/ Lokalna prodavnica
Fur/Krzno: Pul & Bear

IMG_0366IMG_0373IMG_0399IMG_0413IMG_0416IMG_0417IMG_0421IMG_0423IMG_0431IMG_0432IMG_0433IMG_0435IMG_0439IMG_0442IMG_0454IMG_0491IMG_0493

2 thoughts on “Florence #ootd5

Leave a Reply

