outfit

Blossom days

Ćao, zovem se Zerina i ja sam meteoropata.
Kao pravo proljetno dijete, u martu se budim iz “zimske depresije i sivila”. Jedva sam čekala da grad postane ružičast i proljetno umiljat.
Suuuncee, mnogo sunca me pokreće u tokom proljeća mogu sve, s razlogom je maj moj mjesec 😀
Iako tokom cijele godine nosim boje i šarenim blogosvijet, ovih dana akcenat na šarenišu je podebljan i jedva čekam da vam pokažem sve proljetne fotografije koje su moji fotografi škljocnuli.
Dok se ružičasta boja sa behara i magnolija uklapa u bijele i ružičaste outfite koji su najčešće na blogovima ovih dana, ja se zaljubljeno odlučih za crvenu.
Udoban crveni jeans, gležnjače konjak boje, animal print i dokaz da dvije boje jeansa ipak idu zajedno, da bih upotpunila ovaj “kaubojski” look sa police sam pokupila crvenu fedoru i voila, rezultat je odličan. Zaljubljenost potvrdih njegovom košuljom. Udobno i chic, a tome svi težimo. A sada želim znati koliko često i šta najčešće vi “kradete” iz ormara vaših muškaraca? Dok se moji prelamaju od odjeće meni je najveći gušt zaroviti se među njegove košulje, dukserice i ponosno odšetati sa istom dok mi miriše na njega.

Gležnjače-Shoes/ Stradivarius
Hlače-Jeans/ Esprit
Košulja-Shirt/ Zara men
Šal-Scarf/H&M
Torba-Bag/H&M
Šešir-Hat/Stradivarius
Naočale-Sunglasses/Ray Ban
Sat-Watch/Esprit

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

5 thoughts on “Blossom days

  1. Bas si fina, kosa ti je savrsena. Je l’ mozes da mi kazes sta koristis za iscrtavanje obrva? I koje si godiste, ako nije tajna?😉

    Like

    1. Hvala ti do neba! Naravno, koristim dvije olovke, za prednji dio obrva (uz nos) najsvjetliju essence 04 Blonde olovku za obrve a za krajeve također essence ali 02 Brown, tako imaju i one efekat osjenčenosti i kontura. Na kraju ih samo počešljam da sklonim višak proizvoda i ako je u pitanju večernja šminka fiksatorom špricnem po češlju za obrve i još jednom pređem preko njih. Možda zvuči komplikovano ali je zapravo manje od minute posla. Iiiii naravno da nije tajna, 93 sam godište, za koji dan pune 23 godine.

      Like

Leave a Reply

