Uncategorized

NEVA design

Znam, sve znam, pauza od mjesec dana je neprihvatljiva ali obaveze su učinile svoje, barem je Instagram konstantno zatrpan sa svim aktuelnim dešavanjima.
Vjerujem da već znate da sam počela pisati kolumne na portalu Ženski.ba i da me tamo možete čitati dva puta mjesečno, osim mene, na istom portalu možete čitati još mnogo djevojaka kojima je moda srednje ime. Zaista me taj projekat usrećio i donio nova poznanstva za koja sam sigurna da će trajati dugo. Svake sedmice imamo druge teme koje nas inspirišu i na osnovu kojih sklapamo outfite i priče koje pokreću svaku ženu. Ponosna sam na sve te cure i srećna što mogu reći da se u BiH dešava nešto zaista pozitivno. Osim tog projekta, bila sam pozvana na gala večer magazina Azra koji je proslavljao svoje 1000. izdanje na koje sam također preponosna, jer je to dokaz da kvalitet i rad opstaju bez obzira na sve nedaće koje nam ovaj okrutni svijet donosi. Na proslavu sam obukla tigrastu haljinu u potpisu Nermine Varešanović što mi je bila čast i zadovoljstvo, ipak, rijetko ko se usudi nositi animal print u svakodnevnom životu. Za frizuru je bila zadužena mama, a make up je odradila moja malenkost.

13102727_391339887703394_2722116314179562572_n
Foto: magazin Azra 1000 i 1 magična noć 
13140541_10207768595386291_1748937836_n
Foto: magazin Azra 1000 i 1 magična noć

Poslije magične večeri na kojoj sam se odlično zabavila u divnom društvu, istu haljinu sam obukla za kolumnu na temu Sex i Grad gdje sam odlučila na jedan dan biti Miranda Hobbes, biti odvažna, smjela, i bezobrazno realna. Znam, na moju kilažu ne ide životinjski print, ali pogledajte malo bolje i vidjet ćete da ide.. Da možemo sve. Da kraljevsko plave sandale i etno Parfois torbicu možemo ponijeti tako da izgledaju gala u mnoštvu predivnih toaleta. Da kreacija sa ručno oslikanim ružama može biti čisto savršenstvo samo zato što je kreatorica cijelu sebe dala u istu.
Nermina Varešanović je divna žena, majka i prijatelj, ona je stara škola dizajna, pripada vremenu kada moda i stil nisu zavisili od onoga ko te “gura” i kada si dobivao mnogo bolje zasluge kada si drugačiji. Danas u industrijalizaciji onaj duhovni dio kreacije odumire, jer je sve manufaktura, u tome leži čar njenih ruku, koje stvaraju godinama unazad čistu umjetnost, samu za sebe. Tako na fotografiji iznad, nas tri u NEVA dizajn haljinama blistamo, neobične i zapažene, svaka na svoj način, svaka u svom fazonu je bila kraljica večeri i nisu nam bili potrebni slojevi tila da isto dokažu.
Na fotografijama u nastavku možete vidjeti i moje omiljene komade iz Parfois nove kolekcije kojima se ovom prilikom zahvaljujem na divnoj saradnji.
Uživajte u fotografijama neke drugačije Mirande Hobbes a ostatak teksta vezan za ovu temu možete pročtati na portalu Ženski.ba

IMG_1240IMG_1255IMG_1263IMG_1271IMG_1296IMG_1301IMG_1310IMG_1315IMG_1332IMG_1335IMG_134013153312_10210138192278303_1266154492_nIMG_1223IMG_1228

 

Cipele – No name
Haljina – Nermina Varešanović
Torba – Parfois
Mantil – Vintage
Manji prsten – Parfois
Veći prsten – Mango
Kaiš – Mango
Naušnice – Koton

Leave a Reply

