confessions · outfit

Stereotipi dvadesetih

Otkucaše dvadeset i tri, duplo sam mlađa od žene koja me je donijela na svijet, sa istim stomakom do zuba, bez živog bića u njemu, bez prstena na ruci, sa osmijehom koji bi bio krug da nije ušiju.
Gdje je to zapisano da žena u mojim godinama, da ljudi generalno u mojim godinama već trebaju biti izgrađene ličnosti, sa karijerama, sa djecom musavom od sladoleda, sa nezadovoljnim mužem/ženom koji-a ronda okolo ?
Koliko nas je sjelo i razmislilo o tome šta smo dobro napravili u životu? Rijetki, znam, a koliko nas je podsjetilo ljude koji nas okružuju na njihove neuspjehe ? Većina, znam.
Tužno!

IMG_2134IMG_2149IMG_2150IMG_2153

Da bih živjela samo za svoje zadovoljstvo, odabrah teži put, borih se i borim se sa vjetrenjačama, pa ponekad naletim na neku koja mi skroji broj od cvijeća, najšarenijeg, da me podsjeti koliko roz ovaj svijet jeste, i koliko će biti onakav kakav želim da bude.
Ako sam samostalna žena sa karijerom, a imam 23 godine zašto ti koji me ne poznaješ a kažeš da poznaješ imaš potrebu pitati kad će prsten, pa kad dođe prsten, kad će dijete, pa kad dođe dijete, planira li se drugo.
Ne planira se ništa, i sve će doći onda kad treba da dođe, bez pitanja, bez komentara, doći će!

IMG_2202IMG_2223IMG_2243IMG_2268IMG_2278IMG_2286

Ne moramo mi ništa u dvadesetima, ne moramo ništa generalno, ali se trebamo boriti da život koji smo odabrali živjeti bude samo zbog nas, i onakav kakav mi želimo.
Prošle godine 25.maja sam bila nezadovoljna poslom koji sam radila, u meni je budio depresiju, iako su društvo i diploma nalagali da radim ono što ne želim, nađoh kompromis pa u godini dana postigoh sreću iz petinih žila kroz trnovit put, kroz toliko nogu podmetnuth, kroz toliko spoticanja. Prošle godine 25.maja nisam pisala nikome ništa, sada imam tebe koji ovo čitaš i koji dolaziš ovdje iznova i iznova da bi zavirio iza ovih plavih očiju i klempavih ušiju i vidjeo šta to ima u tom šarenom vrtlogu.

IMG_2288IMG_2296IMG_2303IMG_2316IMG_2319

Prošle godine, nisam bila ova današnja Zerina, za 365 dana čovjek ojača, pa ga rasplaču neke druge stvari, a scena iz Titanika postane mala maca za onu scenu koju si preživio a morao si stisnuti zube i ne zaplakati, i ne vrisnuti iz sveg glasa.

IMG_2324IMG_2328IMG_2329IMG_2333IMG_2335IMG_2337

U ovih godinu dana preživjeh četiri porodične tragedije koje me naučiše da vam svaki dan kažem da se zahvalite Onom gore što je odabrao baš vas da ustanete na obje noge zdravi i pravi, da kada se požalim na nešto, pregrizem jezik i opet se zahvalim jer naučih, jer mi je život udario šamar od kojeg mi se obraz tresao danima. Protekle 22 godine 25.maja je lila kiša, ove godine sunce je grlilo najjače što je moglo. 22 godine sam mrzila kišu, ove dvadeset i treće naučih voljeti je i dobih sunce.
Nauči biti sretan u lošem i dobićeš dobro.
Sretan mi dvadeset i treći rođendan

IMG_2344IMG_2345

. Cipele – No name (ručni rad)
Suknja – Such a fashion
Maica – H&M
Broš – Parfois
Kruna – Artelje designs
Narukvice – Makeme.ba

Posebno hvala cvjećari Vjetrenjača u Sarajevo City centru na broju od cvijeća i divnom druženju.

One thought on “Stereotipi dvadesetih

Leave a Reply

