outfit

Hello summer

Oh temperaturo iznad 20 stepeni, divna li si.
Jedina mana je što u Sarajevu nema sredine, pa kad prži, prži do kosti.
Uz svu sparinu i jako sunce koje nas je obradovalo ovih dana, zgrabih onu ruku koju najviše volim i povedoh u prekrasnu baštu u bizini centra da mu gledam zelene oči suncem okupane. Iako sam se nameračila na njihov domaći ledeni čaj, ipak smo ga ostavili za slijedeći put, jer počinju sa pripravom istog od 1. juna. Sada znam da ste pogodili  o kojem lokalu je riječ, predivna Dunja. U Dunjinom komšiluku odrastoh prije nego sam se preselila na memli stranu i kaldrmu pa mi srce zatitra svaki put kada prođem tim dijelom grada. Zatitra i kada skakućem ulicama moga voljenog Sarajeva u Kalajdžisalihović ručno rađenim, kožnim loafericama. Pričala sam o toj porodici na portalu Ženski.ba i tu kolumnu možete pročitati ovdje.
Ove koje mi milovaše stopala dok sam uživala u suncu i predivnom ambijentu su vam poznate, motivi naslijeđeni u Austro Ugarskom dobu, i prepoznatljivi pravougaoni stil koji se najviše zadržao u arhitekturi, naš Muhamed je prenio na svoje cipele. Nažalost, limitiranog su izdanja, i neće se ponavljati te vam toplo preporučujem da dok budete pili vodu sa česme Gazi Husref begove džamije pogledate u lijevo, šapnete svoj broj ljubaznom osoblju i nastavite uživati u svome danu sretniji nego ikada, sa najunikatnijim loafericama ikada. Sigurna sam da ćete se pretvoriti u emotikon sa srcolikim očima tokom boravka u dućanu, jer osim ovih, postoji posebna kolekcija cipela sa Degobert Peche motivima kao i metalik kože u bojama kakve Vam te srcolike oke samo poželjeti mogu.
Obzirom da dugo nisam patila od sindroma #hvalitemeustamoja uz cijeli ovaj #handmade asortiman koji zaljubljeno nosim na sebi tu su se uplele ili oplele i mamine zlatne ruke koje satkaše ovo haljinče od pamuka sa hiljadama čvorova, uz svaki čvor se žele posebne želje, nešto slično crvenom koncu, ali sa mnogo jačom porukom.
Da bih na sekund nerado eskivirala domaće brendove  Parfois me razmazio novom proljetnom kolekcijom, gdje sam morala kupiti šešir za jahtu, koju nemam, i neću imati, ali bitno je imati šešir za slučaj da se jahta pojavi. Cijelu kombinaciju prati neodoljivi bijeli kožni ruksak sa nitnama kojem dadoh dašak Zerine i zavezah svilenu maramu da leprša uz vjetar i prati moje pokrete, da akcenat ne bi bio na potpuno na ruksaku i leđima, okitih prstiće, vrat i zglob pravim morskim poslasticama, ovim postom zapravo prizivam august i odmor u Bodrumu, da mi dođe što brže a prođe što sporije, možda i nađem neku jahtu za bloga 😀
morske zvjezdice stavih na prst pokazivač da pokažu mjesecima put, kamenćići su tu da idu uz tonove sata i laka za nokte jer sam matching freak. A dream catcher lančić da uhvati sve snove do tog augusta kada će ovaj ten prestati glumiti aristokratiju.

Cipele / Shoes – Kalajdžisalihović design
Haljina / Dress – Madam jolie design
Ruksak / Backpack – Parfois
Šešir / Hat – Parfois
Lančić / Necklace – Parfois
Prstenovi / Rings  – Parfois
Sat / Watch – Parfois
Naočale / Sunglasses – Ebay
Marama / Bandana – IMG_2620IMG_2625IMG_2634IMG_2659-horzIMG_2665IMG_2668IMG_2671IMG_2673IMG_2675IMG_2694IMG_2701IMG_2709IMG_2717IMG_2723IMG_2727IMG_2730IMG_2751catscatskkkkcatsssLocal store

One thought on “Hello summer

Leave a Reply

