madam jolie · outfit

Boho vibe

Posljednji post sa bakrenom bojom kose, vratih se na svoje “plavlje” verzije i sada se foliram, savršenim balayage pramenovima koje mi je vjerovali ili ne, mama radila, i to kući 😀
Bravo za mamu.

IMG_2372
Inspiracija za pisanje ravna nuli ovih dana, što zbog obaveza, što zbog iscrpljenosti ovih dana i svih obaveza i radnih putovanja koja trebam završiti. Ali ne možete reći da nisam vrijedna i da nisam spremila materijal za barem jedan mjesec.


Poslovni dan, uljepšan omiljenim Latte Macchiato-m sa mojim zelenim očima, i udobnim Parfois platformama rezultirao je dobrim fotkama za blog, volim boho stil prilagoditi sebi i dati mu dozu elegancije i skladnosti, tako ovaj kaftan nosim od plaže do poslovnih večera uz salonke i efekat je uvijek drugačiji a istovremeno savršen.

Sandale-Parfois

Torba-Parfois

Naočale-Parfois

Narukvica-Parfois

Sat-Parfois

Kaftan-Madamjolie

Hlače-No name

Maica-Esprit

Kaiševi-H&M

Ogrlica-Mango

Ukras za kosu-Stradivarius

 


Nego, za ovu sedmicu sam vas htjela pitati šta je ono što vas pokreće kada otvorite okice ?
Dok sam krečila zidove i farbala police posljednih dana, dosta sam razmišljala o pokretačima bića, šta je ono što nas stvarno čini sretnima i pokrene ujutro, nasmije nas, lijepo nam započne dan.

IMG_2588.JPG
Rutina mi je da zaspem oko 3 ujutro, budim se u 8, i mogu, i super mi je dok god mi je sunce na prozoru i pozdravlja me, vec dvadesetak godina jutro započinjem hitovima Hari Mata Harija dok se umivam, ne šminkam se ujutro, već se obučem i potrčim niz moju kaldrmu jer po običaju već kasnim. Pozdravim komšije koje svako jutro peru avliju, pozdravim i dječicu koja su krenula u školu, i te sitnice mi ispune jutro, tuđi osmijesi mi ispuniše život, zovite me ludom u ovo nakaradno vrijeme ali me tuđa sreća usreći, a tuga rasplače, i volim što mi srce vlada bićem, što ono bira kako će reagovati na danas, na sutra, na ljude i dešavanja oko mene. Hiljadu puta rekoh da ne mogu površno, mlako i ušimnkano, zato mi jutro i počinje bez crtanja, docrtavanja i uljepšavanja realnosti. Ali kako dan odmiče imam potrebu uljepšati ga, valjda je tako i sa životom, što više odmiče to ga više šminkamo, i ličnosti su nam takve, u šminku ulažemo ali u ono što je unutra nikada. Zahvaljujući sebi, spoznah sebe i sretna sam. Lijepo mi je sa sobom, naučih da uživam u svom društvu, u kafi sa samom sobom. Ovaj blizanac kojem je srž života u drugim ljudima je pokvario sistem i naučio se da mu nije dosadno sa samo jednom osobom, sobom.

IMG_2428.JPG

 

IMG_2410IMG_2498IMG_2606

Leave a Reply

