madam jolie · outfit

Royal blue Moa

Hello ladies,
ovaj put sam tačnija od švicarskog sata i ponosna na sebe što u posljednje vrijeme stižem sve, i to sve stižem čak i prije vremena. Ko me poznaje lično zna da sam i na rođenje zakasnila, i da kasnim na sve u životu generalno ali eto kao da vam se molitve uslišavaju pa neke vele sile utiču na moju aktivnost.

Najplavlji od svih plavih outfita na mom blogu, i novi kvalitet fotografija za koje je od sad pa na dalje i u buduće zadužena Esma Kurbegović mi popraviše kišni dan dok smo fotkale ovaj outfit. Pjevušim I’m blue dabadeedabadaaadabadeeedabadaba… i have a girlfriend and she is so blue…
da ne biste zamišljali moje glasovne (ne)mogućnosti, moram se detaljno posvetiti ovoj plavoj grčkoj boginji na meni, od najmekanijeg pamuka ikada.
Asimetričan oblik će učiniti da se zabavite prilikom navlačenja iste, jer nikada ne znate na koju stranu ćete provući glavu, široka a opet dovoljno ženstvena da pokaže i sakrije sve što treba, sa štiklama spremna za večeru uz miris valova, a uz baletanke za dnevni koktel na gradskoj špici. Dopada mi se i to što mogu kožnim kaišem u oker boji i nekim rimljankama izvući meni trenutno omiljeni boho stil, a vjerovatno ću je tako i pronosati krajem ljeta dok budem odmarala od svih obaveza.
Uz ljepotušku sam iz ormara izvukla ljetnu Parfois torbu koja je sa strana obložena metalnim polugama, koje nisu teške, a čine da torba uvijek stoji u svom obliku, zbog mojih čestih putovanja, ovakve torbe su mi najčešći izbor, ne pretjeram sa stvarima, a dezen i oblik su fantastični da stane sve što treba.
Brošić mi napravi divna Banjalučanka koja stoji iza brenda ansaJart čije radove možete pogledati na istoimenoj facebook i instagram stranici.
Nesvakidašnja tehnika, upečatljiiv dizajn, ona duša koja se ostavi u nakitu je ono što krasi ovaj brend i što ga izdvaja. Bez šljaštećih kristala, bez pretjeranog i kičastog, divno, jednostavno a obojeno totalno se uklopilo u cijelu priču.

Haljina – MOA baggeek
Broš – Nakit AnsaJart
Turban – Madam jolie design
Torba – Parfois (new collection)
Sandale – Urban (Azel France)plava-31plava-32plava-40plava-haljina-1plava-haljina-3plava-haljina-4plava-haljina-5plava-haljina-7plava-haljina-9plava-haljina-11plava-haljina-14plava-haljina-15

4 thoughts on “Royal blue Moa

  1. ti si divna, pozitivna osoba, sve pohvale, pratim tvoj rad … moje licno misljenje da je haljina grozna, i naravno mogla se malo popeglati jer na fotografijama djeluje izguzvano..

    Like

Leave a Reply

