beauty

Fotošopirana uživo ? Prirodna kozmetika Gloria

Sve sanjamo o onoj flawless koži, kao na naslovnicama magazina, ali dok smo došle do vremena kada smo zapravo shvatile koliko laži i prevare postoji u svijetu, i kada smo skontale da 90% onih savršenih jagodica na tim istim naslovnicama nije sa tim “savršenim” ženama od rođenja, prestale smo ulagati u sebe.
Pri tome mislim na ulaganje u dušu i njegovanje onog dijela koji se može uvijek ispraviti u nekoj popularnoj aplikaciji.

IMG_2835

Kada mi žena kaže da više pažnje ulaže u šminku i krpice nego u njegu svog tijela i kože, biću drska pa ću reći da bi od mene dobila šamar najradije.
Odgojile su me žene kojima se šminka sastoji od 3 proizvoda, a koje na noćnom ormariću imaju proizvode zlatnih poluga vrijedne. Tako i ja naučih uživati u preparativi, pa sebi napravih bezbroj rituala u kojima svakodnevno uživam.
Na kraju krajeva, danas-sutra ću skinuti tu šminku i leći pored čovjeka koji me neće prepoznati, jer jadan od silnih aplikacija, bluranja, ispravljanja, dorađivanja, fotošopiranja je izgubio osjećaj za realnost.
Nedavno, koža lica mi je upala u krizu iz koje se jedva izvukoh, ali kad se hoće, sve se može. Moja trenutna jutarnja rutina se sastoji od umivanja lica gelovima na bazi citrusa, ispiranja istog ledeno hladnom vodom (isto me i probudi) te nanošenja 2-3 kapi seruma smilja na lice, dok se serum upija doručkujem i spremim se za borbu sa danim, zatim stavljam primer pa tek onda prelazim na šminkanje.
Večernju rutinu ispunjavam tako što skidam fasadu koja je sprečavala moju kožu da diše tokom dana micelarnom otopinom na bazi smilja, brisanjem ostataka šminke tonerom na bazi manuka drveta i proces završavam masiranjem lica čistim uljem jojobe.
Piling lica radim kada perem kosu, dakle svako 3-4 dana.
Znam da vam je oko zastalo na serumu, te ću vam o istom i pričati.
Moja koža je normalna do masna, na bradi premasna, te uvijek imam problem sa podkožnim bubuljicama i generalno bubuljicama na predjelu brade i T zone koje tokom PMS-a naprosto podivljaju.
No, korištenjem gore navedenih proizvoda već mjesec i 10 dana došla sam do rezultata koje ćete vdjeti na fotografijama.

13115789_10210138170037747_958558974_n
Ovako je bilo početkom maja ove godine.

Možda se nekome neće činiti kao veliki problem, znam da ima i gorih situacija sa licem i da može puno gore, čak sam i sama osjetila grozne stvari zahvaljujući televizijskom šminkanju i četkicama koje su išle od lica do lica. Nego, ta katastrofa, a zaista je bila katastrofa koju želim zaboraviti nije tema posta i zagnojeni plikovi po cijelom licu veličine srednje jagode su nešto što nikada neću moći oprostiti mentalitetu naroda sa kojim živim.
Mentalitetu koji zanemaruje ozbiljnost najvećeg organa koji imamo.
Srećom, nekoliko ljudi se danas, u vrijeme industrijalizacije bavi prirodnom i prirodnim načinom njege.
A gdje će bolje iz prirode nego u našoj Hercegovini, ovaj put se radi o Prirodnoj kozmetici Gloria koja sve prirodne ljepote pretvara u korist za jednu ženu.
Iz njihove ponude odabrah nekoliko proizvoda između kojih su mi se ova dva najviše dopala i zaista čine čuda.

 

Smilje (Imortelle), besmrtni pobornik vječne ljepote, okej ne može baš žabu pretvoriti u princa, ali već će vam biti jasno šta radi, je nešto u šta se trenutno kunem.Procesom koji sam navela u jutanjoj rutini, ovaj serum je za mjesec i 10 dana izbrisao sve ono što mi se nije dopadalo na licu, pakovano je u staklenoj bočici sa pipetom za precizno i higijenski ispravno nanošenje jer ne dolazi u kontakt sa slučajnim bakterijama na rukama, te bočica sadrži 30 ml proizvoda koje sa sigurnošću mogu reći može trajati oko godinu dana svakodnevnom upotrebom. Cijena mu je 40 KM, što je i više nego povoljno za proizvod ovakvog kvaliteta i bar kod mu počinje brojevima 387 te čini dovoljno razloga da probate ovaj eliksir mladosti. Fotografije koje ćete vidjeti u nastavku su nastale nakon 48 sati rada na štiklama, 2 leta sa malim jet lagom i jedne potpuno neprospavane noći. Kada zanemarite podočnja, vidjećete svježinu na koži koja je svakim danom u sve boljem i boljem stanju. Svakako ću raditi update ovog posta kada potpuno potrošim serum.
Sastojci seruma su: ulje marelice, ulje jojobe, ulje noćurka,ulje avokada, eterična ulja ružinog drveta i smilja, i rok trajanja je neograničen. IMG_2826IMG_2831

Piling čiji način korištenja sam već pomenula je još jedan sveti gral. Nije jedan od onih pilinga poslije kojeg imate osjećaj druge kože i ogoljenosti, nerijetko sam osjetila da sam oštetila kožu grubim pilinzima iz drogerijske ponude.
Ovaj, osim što divno miriše, nije grub, i njega nanosim četkicom koja liči na one clarisonicove da bih dobila onaj efekat ljuštenja samo odumrle kože.
Sastojci pilinga su pročišćena voda, ulje marelice, aloa vera, biljni glicerol, mljevena marelica, mljevena jojoba i eterična ulja, dolazi u staklenoj teglici u koju stane 50 ml proizvoda kojem je rok trajanja 9 mjeseci.

Za kraj vas ostavljam da uživate u prirodnoj ljepoti i fotografijama unutarnje sreće koja vrišti iz mene što sam se konačno uspjela dovesti u red. Crvene tačkice su bivše gadosti koje sam rovila u pubertetu. Fotografije nisu editovane niti dorađivane. Podočnjaci su uzgojeni sa posebnom pažnjom, ne pokušavajte ih dobiti kod kuće, neće valjati.
Ne slušajte ljude koji govore uprazno, ona unutarnja ljepota jeste najvažnija ali briga o sebi i samo sebi će vas motivisati i kada uspjete sitnu stvar ispraviti, velike će same doći.

IMG_2837IMG_2838IMG_2840IMG_2841IMG_2842IMG_2874IMG_2843

3 thoughts on “Fotošopirana uživo ? Prirodna kozmetika Gloria

  1. Hvala na preporuci 🙂 super si to pojasnila. Zanima me samo znaš li možda kako bi djelovala na jakooo osjetljivu kožu i jeli jak miris proizvoda? Ja sam od onih koja stvarno mora paziti cime njeguje kožu (i još tražim the piling jer nakon ovih u prodaji me lice peče) + osjetljiva na jake mirise (zbog glavobolje:-) Hvala unaprijed :*

    Like

Leave a Reply

