madam jolie · outfit · travel

Bodrum sunset

Vratila se Turkinja u svoj zavičaj, i odmah bacila na posao.
Internet koji sam koristila za upload tamo je bio užasno spor, a i da nije mislim da mi se ne bi dalo potrositi 3-4 sata na post. Sve u svemu, čak 7 postova vas očekuje i jedva čekam da počnem pisati o utiscima sa svih historijskih mjesta koje sam posjetila jer nikada sretnija, ispunjenija i pametnija sa nekog putovanja vratila nisam. Vrijedilo je svakog kukanja kako je vruće i kako me noge bole.

Haljina: NIT
Torba : Madam jolie design
Ogrlica: Rose Petals
Narukvice: Mon art
Rimljanke: Primark ( omiljene žene od kojih naručujem Primark goodies su Lejla i Ermina, prstići vam moraju biti i više nego brzi, jer se sve vrlo brzo rasproda a uz to jedne su od najljubaznijih žena koje se bave “preprodajom” na internetu, na njihove profile ćete direktno otići ukoliko kliknete na već napisana imena)
Naočale: Celine

 

IMG_3452IMG_3445

Ovaj outfit sam nosila na opuštenu šetnju i večeru uz marinu u centru grada. Na instagramu ste mogli vidjeti da sam je nosila još jednom sa platformama u malo elitnijoj marini, meni omiljenoj Palmarini, i baš tamo sam napisala da kada vam se plače od normalnosti luksuza odete tamo. Jer luksuzno ne znači kičasto i ta marina kao i svaki njen metar kvadratni to dokazuju, a bolesno je skupo i luksuzno. Kada su Turci u pitanju, i gradovi poput Bodruma svaki ćošak je takav i to je ono što mi zaista dopada, krećete se u visokom društvu, ljudi hodaju normalno bez svojih tjelohranitelja jer se svi skupljaju na istim mjestima i sve je normalno, i svi su fini.

IMG_3457IMG_3479IMG_3469IMG_3484

Za pozadinu sam izabrala stari dio marine sa drvenim brodovima koji meni nekako imaju dušu i puno su mi ljepši od onih bijelih, ogromnih, ušminkanih jahti koje su sa druge strane. Uz to, pogled na Bodrumski dvorac o kojem ću pisati poseban post, sa ove tačke je savršen. Međutim, akcenat sa outfita više ide na ovu predivnu pozadinu nego na sam outfit, te smo prešli ulicu i fotkali detalje uz divne bijele kućice sa plavim vratima. Da, bijele kućice sa plavim vratima su zapravo izvorno sa turske teritorije.

IMG_3445IMG_3442IMG_3430

Ko čita i istraživao je zna, ko ne zna ima mene da nešto nauči na ovom blogu osim mode i kozmetike. Naime, 70% Grčke historije leži na teritoriji Turske, te samim tim većina važnih antičkih, historijskih događaja se desila upravo tu. Svaki grad na Turskom primorju oko Bodruma ima svoje antičko ime, te je Bodrum zapravo antički Halikarnas na čijem tlu su se vodili nevjerovatni ratovi, i gdje god se okrenete vidjećete divne muzeje kako antičke tako i nove historije, a ako vratite moje postove na početak vidjet ćete još antičkih gradova na teritoriji Turske, kao što su Troja (to je bio jedan od najsretnijih trenutaka u životu) ili Assos.

IMG_3439IMG_3427IMG_3446IMG_3413IMG_3380

No, kao što vidite poželjela sam vas pa sam se raspisala, i zaboravila poentu posta. Svi ste već čuli za moj voljeni Nit brend najljepših, figuri najlaskavijih i najudobnijih haljina.
Sve što obučeteiz njihovog ateljea magično vas čini mršavijom barem 4-5 kilograma, a ova haljina je njihov novi model, najlaganiji pamuk ikada, rese koje ne smetaju prilikom hodanja i neobičan kaiš čine je savršenim izborom za sve prilike, uz promjenjene asesoare poput štikli i clutch torbice dobijate elegantnu varijantu uz koju se ne biste postidjeli ni na jednom glamuroznom eventu.
Veličine Nitovih haljina su univerzalne, i zaista ih mogu nositi žene od S do XL veličine bez ikakvih problema.

IMG_3436IMG_3437IMG_3418IMG_3422IMG_3410IMG_3407IMG_3379
Torbu znam da ste prvu zapazili i da govori milion jezika, čak privlači ženske okice na ulicama pa im tepa. Vrlo brzo mi je postala ljubav zbog veličine i prostora u koji mogu natrpati šta mi srce poželi a ona ne gubi oblik. Napravljena je od meblštofa, koji izgledom podsjeća na konjsku kožu, zapravo se i zove konjska dlaka i naravno neizbježni bosanski motivi, sa par điđa uz kaiš.
Test izdržljivosti je također položila, uz boce vode i peškire na Pamukkalama. Aferim Madam Jolie

Ogrlicu već poznajete iz jednog od prethodnih postova, oduševljenje od ljepote i unikatnosti oko vrata je djelo brenda Rose Petals. Pravi statement i uz torbu ona definitivno laska ovoj vječnoj crnoj.

Posljednje ali ne i manje važno su rimljanke iz Primarka, okej, ovo je najudobiji potpuno ravni komad obuće koji ja posjedujem, samo je ogromna caka u vezanju, jer ako im ne date vremena ove pertle će vas nažuljati.

IMG_3399

 

 

2 thoughts on “Bodrum sunset

  1. Predivno pišeš, oduševljena sam fotografijama tvojim i kombinacijama, također pišem blog, pa ako možeš mi objasniti kako napisati slova umjesto linka nadam se da razumijes npr. to Lejla i Ermina..? ❤

    Like

    1. Hvala do neba na ovako divnim riječima.
      Na wordpressu je prejjednostavno, na vrhu gdje su alati imate opciju insert link, tako da to kliknete, ubacite zeljeni link i riječ kojom ga želite zamijeniti i to je to. Sreetno, ako negdje zapne, slobodno se javite na instagram, tu ću vam najbrže odgovoriti. :*

      Like

Leave a Reply

