beauty

Max Factor Miracle Touch

Vjerujem da svi znate o kojem je puderu riječ, i već smo svi čuli toliko riječi hvale za njega, međutim neko vrijeme je bio povučen sa tržišta. Dobra vijest je da ćete ga od 1. septembra u svim drogerijama širom BiH moći nabaviti, i to u novom, mnooogo glamuroznijem ruhu.

Processed with VSCOProcessed with VSCOProcessed with VSCO

Ljubav između ove Max Factorove formule i mene je započela još početkom mojih gimnazijskih dana. Tada su curice tek počinjale izlaziti i šminkati se. Kada sam sa mamom otišla izabrati svoj prvi puder, nakon dugog i mukotrpnog biranja, otišla sam kući sa najsvjetlijom nijansom Miracle Touch sreće u kutijici, tada nisam znala šta je to podton kože, kako se nijansa zapravo bira, šta je primer i slično.
Međutim niko se naučen nije rodio, a sada postoje blogovi na koje se možemo osloniti tokom izbora kozmetičkih proizvoda.

Processed with VSCO

Dugo sam ga koristila i bila prezadovoljna njime, no povukli su ga, a ja sam započela tražiti sve što ima mat finiš zbog moje (na nekim mjestima) izrazito masne kože. Kada me je PR ove kompanije kontaktirao i rekao da se ovaj ljepotan vraća na scenu, moja reakcija je bila da ga moram ponovo imati i probati.

Processed with VSCO

I nisam se pokajala, ovo je podloga koja je na dobrom putu da mi promjeni život. Iako sam od najsvjetlije nijanse sada došla na najtamniju, kada dan zahtjeva reprezentativan izgled, posegnem za njim, maskarom, olovkom za obrve i spremna sam, na kraju dana dodam malo Marlyin Monroe ruža za usne u nijansi 1 i nastavim pobjeđivati život svakoga dana uz flawless izgled lica.

Ono što zaista volim kod ovog pudera jeste što dolazi u kutijici, te ću iskoristiti svih 11.5 grama proizvoda (nema patnje sa istiskanjem sadržaja iz tube, kada samo možete blago umočiti četkicu u staklenu kutijicu).
Obzirom da mu je tekstura toliko divna da se odmah topi pod dodirom prsta ili četkice potrebna je veoma mala količina da se prekrije cijelo lice. Dolazi u kompletu sa spužvicom, kojoj ja nisam dala šansu zbog osjetljivog lica i razvoja bakterija u istima, a i bez bockalice ne živim, tako da sa njom nanosim ovog mališana.

Processed with VSCO

Nevjerovatnom brzinom se blenda, raspoređuje po licu i ima dobru moć pokrivanja, tekstura mu je između kremaste i tečne, i sadrži iluminirajuće čestice koje su zaslužne za onaj dewy look na kraju. Na svjetskom tržištu postoji 8 nijansi, dok je u BiH na raspolaganju njih 5
045- Warm almond
060- Sand
070- Natural
075-Golden
080-Bronze

Processed with VSCOProcessed with VSCO

Ono što iz Max Factora poručuju vezano za ovu podlogu jeste da je ovo najinovativniji oblik pudera koji donosi revolucionaran način apliciranja jednog proizvoda na lice kao bazu. Lagana formula koja se transformiše iz čvrstog u tečno stanje otklanja potrebu tradicionalnog šminkanja i nanošenja korektora, pudera i kamenog pudera. Efekatta tri proizvoda dobijate u ovom jednom, jedinstvenom Miracle Touch puderu. Finalni rezultat je glatka koža zdravog izgleda koja blista.

Processed with VSCO

Moram se složiti sa svakom navedenom rječju vizažista ove kompanije i dodati da je nadogradiv ukoliko imate veće nepravilnosti na licu, ne zatvara pore i ne zadržava se u otvorenim porama, ne oksidira vremenom.
Istraživanjem sam otkrila da posjeduje neke od sastojaka primera te mislim da je to razlog zbog kojeg ostaje na licu duže i kontroliše masni sjaj. Sve nijanse su rozog i neutralnog podtona, žuti podton nije došao na naše tržište, također ne posjeduje SFP što je u mom slušaju dobra strana zbog fotografija, puderi sa SPF-om na fotografijama daju onaj bijeli kao blicem fotografisani izgled.

Processed with VSCOProcessed with VSCO

Processed with VSCO
Na vi
Processed with VSCO
Na ovim fotografijama se jasno vide neutraulni i rozi podtonovi

Jedina mana mu je što sadrži parabene, međutim to u mojim očima i nije toliko loše jer smatram da farmaceutska industrija većim dijelom samo pokušava nagađati vrstu krivca za sve loše što je oko nas.

Processed with VSCO

Sve u svemu, ovo je jedan od, ili čak najkvalitetniji proizvod drogerijskog ranga ove namjene, i definitivno ga ne prestajem koristiti sada kada je vraćen u prodaju, osim toga, pakovanje je takvo da ga jedva čekam izvaditi u nekom toaletu popravljajući šminku dok ženske oči ljubomorno gledaju u glamur u teglici.

Leave a Reply

