madam jolie · outfit · travel

Bodrum & Red

Maraton se nastavlja, iako su me obaveze ponovo stigle.
Ovaj put vam donosim priču o centru najmagičnijeg ljetnjeg grada koji evo već četiri godine obilazim, i još uvijek nisam vidjela sve što mi je na bucket listi putovanja kroz ovaj dio Turske.

img_4849img_4876img_4884img_4893
Znate one orijentalne čaršije koje vam ukradu srce zauvijek, eh ovo je jedna takva, sa nesrazmjernim kućicama, dućanima, najljepšim suvenirima, i najbolje urađenim fake asesoarima, i sam Alessandro Michele bi se postidjeo naspram svih onih Dionysus ljepotica koje su se šarenile ovom čaršijom.

img_4943img_4944img_4894img_4979
Ovaj dan, kao i svaki drugi, nakon završavanja obaveza, svratili smo do meni omiljenog Starbucks-a na cold brew kafu sa najdivnijim pogledom na svijetu, jedini omiljeniji mi je onaj u Istanbulskom naselju Bebek sa pogledom na Bosfor.

img_4952img_4962img_4904img_4902img_4913

Dok je na meniju bilo žestoko čilanje, bacih pogled preko ramena i vidjeh bijelu kućicu sa crvenim vratima i prozorima, a sasvim slučajno sam u ruci imala Madam jolie torbu iz nove kolekcije u crvenoj boji. Buraku je naravno odmah mrak pao na oči jer je znao da me baš tu mora fotkati za ovaj post.

img_5005img_4945

Obzirom da je bilo oko 12 popodne, sunce nam je malo pokvarilo koncepciju, i sjene su skoro na svakoj fotki, no lice nije toliko ni bitno, ko mi još i facu gleda pored ove ručno heklane haljine i etno ljepotice u jarko crvenoj boji.

img_4968img_4908img_4847

Haljina napravljena od najfinijeg pamuka je bila pravi izbor tog dana, jer da ne bi ovih rupica na njoj kroz koje zrak struji, onesvijestila bih se od vrućine. Tu vam donosim još jedan savjet prilikom ljetovanja u ovom gradu. UVIJEK BIRAJTE OKOLNA SELA ZA SMJEŠTAJ.
Svako “selo” je kao mali grad, ima sve, a ne umirete od količine vlage u zraku, uz to nećete imati kontakta sa tamošnjim razbojnicima ukoliko se sklonite od te gradske vreve.

Iskreno se nadam da ljubav prema ovome gradu neće prestati nikada i jedva čekam slijedeće ljeto da se vratim i prekrižim još neke sitnice koje su ostale da se posjete.

img_5005img_4881img_4884

2 thoughts on “Bodrum & Red

Leave a Reply

