outfit

Autumn Tales 

Dok god se stvari I život mjenjaju, ovom blizancu je sve potaman. U isto vrijeme, ovaj horoskopski znak me je naučio da uživam u momentu, i da ne čekam ništa, ni proljeće ni ljeto, jer propuštam jesen i zimu. A jesen je tako nostalgična. Ovu jesen, i uspomene na nju mi je sačuvao od zaborava divan, novi talenat u rodnom mi gradu, Jasmin Čizmović, čiji rad možete pogledati ovdje i oduševiti se pitomošću njegovih modela i profesionalizma. Ja sam ovim fotografijama oduševljena, i jedva čekam sarađivati sa ovim mladim talentom ponovo. 

Ovog sunčanog dana smo fotkali artikle koji su stigli sa stranice Zaful 

Oversized haljina, me je oduševila! Volani, print, mali kaiš sa perjem, izrez (i na lijevoj i na desnoj strani je bio dosta dublji, ali moja mama je to korigovala jer, te smo jednu stranu “zatvorile” potpuno, a drugu ostavile do pola) koji blago otkriva nogu dok koračam, i dužina iste je pun pogodak. Već sam je nekoliko puta nosila, i upotpunila je svaki moj “nemam inspiracije” look. 

Torbu sam već spominjala na mom instagram profilu i nema riječi kojima mogu opisati oduševljenje njome, shodno cijeni, očekivala sam eko kožu slabijeg kvaliteta, no dobila sam upravo suprotno, kada sam je tek vidjela, prvi utisak je bio da je premala, no kada sam je otvorila i primijetila 101 džep, mojoj sreći nije bilo kraja. Stane, i ono što u snu ne bih pomislila da će stati. 

Da li ste vi već čuli za stranicu Zaful i kakva su vaša iskustva? Za narednu narudžbu planiram zimsku jaknu, i jedva čekam podijeliti informacije o kvalitetu istih. 

One thought on “Autumn Tales 

Leave a Reply

