outfit

Barbie

Jakna: Ovdje
Sat i narukvica : ParfoisKošulja: Zara
Hlače: Pull & Bear
Čizme: Primark
Torba: custom made

Zima, tmurna, tužna i ružna sama po sebi, iako ima nešto magično u sebi mi ostaje najmrže godišnje doba ikada.
Ne volim slojevito oblačenje, ne volim “dokazivanje stila” slojevitim oblačenjem gdje na kraju svi završimo tako što izgledamo kao beskućnici, ali u nekom festive  fazonu. Uglavnom, budemo svjetleći beskućnici, i pri tome ne mislim u negativnom smjeru, evo fotke to dokazuju.
Sunčana subota, posla i obaveza preko glave a ja iste iskoristim da se namontiram i ukradem 15 minuta pauze za rucak za potrebe bloga. Aferim Zerina!

beautyplus_20161203223533_savebeautyplus_20161203223508_save

Jakna mi je stigla sa stranice Rosegal stranice i možete je pronaći klikom ovdje 

Stranice ovog tipa me uvijek oduševe kvalitetom svojih stvari, radi se o nepromočivom mikrofiberu, i toplom “jambolijom” iznutra. Iako sam imala samo košulju ispod, bilo mi je pretoplo, planirala sam je nositi u onim prelazima kada je hladno za kaput a ne toliko hladno za debelu zimsku jaknu i moram priznati da je misija uspjela.

Na blogu dugo nije bilo sitnica iz Parfois asortimana, zapravo, na blogu dugo nije bilo ničega.
Konačno sam sve obaveze sredila, i vratila se svojoj vragolastoj rutini koja mi je nedostajala.

beautyplus_20161203224536_save
Iako zima još kako treba nije ni počela, vrijedni ljudi iz Parfois-a već su spremili najavu kolekcije za proljeće-ljeto i uz to sniženje zimske kolekcije je već počelo, ona siva “suede leather” torba za koju ste me svi pitali poslije festivala kafe u Istanbulu je snižena 30%
Jedva čekam da me tagujete na instagramu sa svojim ulovima ❤
No, da se vratim na sitnicu koja je poenta posta, mislim da svi znate da sam strastveni zaljubljenik i kolekcionar satova, a Parfois nudi moderne, must have modele u svakoj sezoni, pa ste tako na mom instagramu mogli vidjeti i crni kožni sat koji je apsolutni hit u industriji istih, garanciju na njihove satove imate godinu dana, a cijene su savršene!
U prosjeku nekih 50-90 KM što je idealno i kao poklon, jer vrijeme kupiti ne mozemo,ali brojač istog možemo i to sa stilom.
Za ovaj post sam izabrala kombinaciju rose gold i silver metala, uz sat dobijete i kvalitetnu metalnu narukvicu, a oboje su smješteni u prekrasnoj luksuznoj kutiji, što ste također mogli vidjeti na instagram profilu.
Decembar je vrijeme darivanja i vjerujem da će vam upravo Parfois biti omiljena stanica ovih dana, a ja jedva čekam da vam pokažem koje sam sve komade dodala svojoj kolekciji torbi i asesoara.

Leave a Reply

