beauty

MaxFactor Nude Glam

MaxFactor Masterpiece palete su se pojavile u najljepše doba godine, kada svi danima unaprijed planiramo šta ćemo obući i kako se našminkati za najluđu noć.
Saavršeeniii nudaći, go to palete, koje će se u mom koferu koji ne staje od sada pa na dalje nalaziti kao najvjerniji saputnici.

beautyplus_20161213222716_savebeautyplus_20161213222904_save

MaxFaxtor je prije nekoliko dana predstavio bosanskohercegovačkim potrošačima dvije od tri nijanse ovih božanstvenih paleta. Odmah sam pronašla dupe među high end šminkom, što me posebno veseli, jer svi volimo pronaći dobar proizvod po isto tako dobroj cijeni.
Dakle, ove palete postoje u nijansama 01 Cappuccino Nudes, 02 Golden Nudes, i 03 Rose Nudes. Prve dvije su kao što i samo ime kaže na smeđoj neutralnoj strani, dok treća koja je moja ljubav sadrži 8 nijansi rozog tona. Ja vam donosim recenziju broja 02 i 03.

BeautyPlus_20161213222317_save.jpg

Sjene dolaze u čvrstoj, luksuznoj kutiji zlatne boje u kojoj se nalazi 6,5 grama proizvoda. Paleta je kompaktna, i stane u moj neseser srednje veličine koji mi je uvijek u torbi, te ih uvijek mogu nositi sa sobom da bih svoj make up look iz dnevnog pretvorila u večernji.

BeautyPlus_20161213222839_save.jpg

Sjene u obje palete su nevjerovatno i prelijepo mekane, mat sjene su na neki način puteraste, a nikada ne možete predpostaviti da sjena koja ima ovoliku koenzistenciju šimera u sebi može biti TOLIKO mekana. Mene svojom teksturom dosta podsjećaju na  makeup geek/morphe palete čija je cijena znatno veća, i pri tome nisu dostupne u BiH. Ove palete možete zgrabiti u svom najbližem dm-u ili cm-u.

beautyplus_20161213222426_save
Swatchane su obje palete od najsvjetlije do najtamnije nijanse,(sa desna na lijevo) jedna po jedna iz svake palete. Swatch počinje Golden Nudes najsvjetlijom nijansom, nju prati najsvjetlija nijansa iz Rose Nudes palete, te se tako nastavljaju do kraja gdje swatch završava najtamnijom Rose Nudes nijansom.

beautyplus_20161213222453_save
Pigmentacija je divna generalno, ali Rose Nudes prednjači, zato i jeste ljubav.
Na swatchevima ispod možete vidjeti njihovu istinsku ljepotu kao i tu razliku u pigmentaciji. Za swatcheve nisam koristila bazu, ali tokom šminkanja svojih očiju u većini slučajeva jesam, i naravno rezultati i blendanje je puno, puno bolje.

BeautyPlus_20161213222628_save.jpg

Moje oduševljenje Golden Nudes paletama se očituje u tome što sam svijetle šimeraste nijanse najviše koristila kao highligther, zbog mekane teksture divno sijaju na jagodicama, ispod obrva, a i tokom pravljenja “halo” smokey eyes efekta.

beautyplus_20161213222602_savebeautyplus_20161213222816_save

Rose Nudes su me odmah podsjetile na neke nijanse iz Naked 3 palete, ali ja svoj glas dajem MaxFactor paleti iz jednog razloga, ove sjene se ne truse dok se sve UD palete pretjerano truse što je veliki promašaj za high end šminku. Dobro, i ekstremno dobro ne mora nužno da znači i skupo.

beautyplus_20161213222650_savebeautyplus_20161213222523_save

Ove palete imaju moju od srca preporuku i jedno veliko “svaka čast” kompaniji MaxFactor na kvalitetu, dizajnu i pristupačnosti Masterpiece nudaća.

Leave a Reply

