Uncategorized

Romwe wish list 

Pronasla sam neke zanimljive stvarcice online, koje sam odlucila podijeliti sa vama. Uskoro se blizi nas dan, te je bankrot svakako dobro dosao 🙂 Ja sam pripremila jedan outfit koji mi je na listing zelja ovog proljeca. Da li vam se dopada ovakvo kombiniranje boja I materijala ?

Pocinjem od ovih savrsenih plisanih sandala, koje su snizene sa 70$ na ovu nevjerovatnu cijenu koju mozete vidjeti  ovdje

Zatim, ova nijansa zelene je neizostava u novoj sezoni. Uz to, ova torba izgleda zaista kvalitetno, a detaljnije je mozete pogledati ovdje

U ovu kosulju sam se zaljubila jos dok je bila u Zari, medjutim nikada nisam uspjela naci svoj broj. Sada je konacno svi mozemo imati klikom ovdje

Da bih zavrsila glavni dio outfita, odlucila sam se za jeans suknju dubokog struka, ovi modeli su se uveliko vratili na modnu scenu, I srdacno ih pozdravljam. Ovaj model sa poderanim dijelovima mi je ukrao srce a mozete ga detaljno pogledati ovdje

Za kraj, ipak u mom gradu je navece glad no tokom cijele godine, te za takve situacije biram ovu savrsenu jaknu koju mozete pogledati ovdje

Nadam se da vam se moj izbor dopada. 

Do citanja 

Zerina 

Leave a Reply

