accessories · beauty · event · outfit

Spring is here

Kaput/Coat – ovdje

Bros/ Broche – ovdje

Omot za pasos/ Passport case – click here

Farmerice/Jeans – Pull&Bear

Cizme/Boots – Stradivarius

Torba/Bag – H&M 

Marble sal/scarf – iz maminog ormara/from my mums closet 

Ovaj post cu zapoceti izjavom: “Covjeceee, pa ovaj mantil mi nije kratak!!”

Posiljka sa online prodavnice sa kojom suradjujem prvi put me je I vise nego odusevila. Brojevi su tacni, I odgovaraju evropskoj konstrukciji tijela. Obzirom da mi je narudzba stigla dok sam bila na putovanju, jedva sam cekala vratiti se I vidjeti sve uzivo. 

Ono sto moram napomenuti jeste, ovo nije onaj kaput kojeg smo se svi I vise nego nagledali. U pitanju je puno deblji materijal te su savovi puno bolje obradjeni, ima dzepove i okovratnik nije onaj preogromni komad materijala koji “place” na vasim ramenima. Pre-za-do-volj-na sam! I definitivno cu naruciti isti u baby plavoj boji. Ovo je model mantil-kaputa koji ja nosim I koji mi se uklapa u ostatak ormara, te cete ga sigurno vidjati cesto na fotkama. 

Slijedeca stvar koju bih voljela izdvojiti jeste rucno radjeni bros, koji mi je napravila Ana, koja se krije iza Brenda G Ana nakit. Bros se sastoji od mnostva  malenih detaljcica u zlatnoj I baby rozoj boji te ga sa ovog kaputa ne planiram skidati. Brosevi su se vratili na velika vrata, te sada sigurno znate kod koga mozete nabaviti svoj unikatni primjerak. Kao I nakit za 8.mart I nadolazece mature.

Obzirom da su fotke nastale istog dana kada sam se vratila sa svog posljednjeg putovanja, brzo sam iz torbe izvadila novi omot za pasos u koji sam zaljubljena. Marble print i prava koza sa rose gold logoom brenda su pobjednicka kombinacija, sigurno ce biti uz mene na brojnim putovanjima. Omot sam narucila sa site-a Nunuco, koji mozete pogledati ovdje I pronaci brojne stvari sa marble, a I drugim slatkim printovima. Osim njihove stranice, ja sam zaljubljena I u njihov Instagram page @nunucodesign koji mozete pronaci ovdje I vidjeti divne fotke sirom svijeta sa njihovim proizvodima. 


Fotke su ovaj put posebne, nastale posebnog dana tokom druzenja sa curama iz beauty blogosfere, koje moram priznati puno vise favorizujem kao ljude od onih iz modne branse. Naime Avon nas je okupio u Kulturi ljepote kako bi predstavio novu liniju make upa “Mark” I kampanju pod nazivom #mojelicejemojeplatno kojim podrzava zene da I bez sminke mogu biti najbolja verzija sebe. Avon je zaista kompanija koja u Bosni I Hercegovini medju svim make up brendovima ima daleko najboljeg PR-a,  koji zna kako se pravi jedan event, kako se pristupa blogerima I medijima te na kraju, kako putem takvih stvari doci do publike. Inovativni, uvijek idu uz korak svjetske scene, prvi su podrzali blogere te to jos uvijek rade. Kako nam je bilo na tom eventu ste vec mogli vidjeti na mojim story-ima a vrlo brzo cu podijeliti Mark novitete sa vama kao I utiske o njima. 


Sta vam se najvise dopada na ovim fotkama, I sta sigurno ne propustate tokom trosenja ovomjesecnog budzeta? 

Leave a Reply

