outfit

Velvet & all that grays 

Oduševljenje torbom ne jenjava već danima, najdraža nijansa zelene boje koja se u mom ormaru uklapa uz sve je vrlo lako postala favorit. Kvalitet i čvrstoća torbe su također na veoma visokom nivou. Čekala sam je skoro dva mjeseca, ali kada sam je ugledala rekla sam sebi da je vrijedilo! Ljubav na prvi pogled. Jakna je također med! Model kakav je trenutno hit sa neobičnim krajevima materijala, na fotkama izgleda kao lažna prevrnuta koža, međutim u biti je rastezljivi materijal koji samo tako izgleda. Ja sam vječiti zaljubljenik u jakne ovog tipa, a u ormaru mi je falila jedna pastelne boje za proljeće. Ni nju ne skidam od kad sam je dobila. 

Leave a Reply

