outfit

Amaryllis

  • Torba: ovdje
  • Mantil: She In
  • Haljina: Pull&Bear 
  • Čizme: No name 
  • Nakit: Ovnak vitez 
  • Cvijetni aranžman Cvjecara Amaryllis

Svakom proljetnom djetetu cvijeće predstavlja posebnu ljubav. A ja, proljetno dijete, volim posebne aranžmane, sa ljubavlju zapakovane. Danas, kada pratimo svjetsku modnu scenu brže nego ranije, moda slaganja cvijeća je također tu, pa brznom svjetlosti naše Instagram profile krase najljepše kutije sa predivno aranžiranim cvijećem. Ja ne bih bila ja kada ne bih malo “okrenula vodu na svoju stranu”. 

Pronašla sam djevojku imena Ajla u srcu Sarajeva, kako radi nešto novo. Aranžman u decoupage tegli, da nakon što cvijeće uvene od nje imate nešto za uspomenu. 

Ukrala mi je srce, svojim vedrim duhom, i toj ljubavi prema poslu koji radi. Njena galerija cvijeća se nalazi u ulici Zelenih beretki na broju 14. A vi, ukoliko odete po svoju teglu ili par ruža u bijelom papiru, obavezno to podijelite sa nama na Instagramu, označavajući @cvjecara_amaryllis

Leave a Reply

