madam jolie · outfit

Samo sam čalabrcnula

  • Maica / T shirt – Nano design
  • Patike/ Sneakers – Quiz clothing
  • Sako/ Blazer – H&M
  • Farmerice/ Jeans – Edc by Esprit 
  • Torba/ Bag – Madam jolie
  • Šešir/ Hat – Zara
  • Cvijeće/ Flowers – Amaryllis 

Na svom instagram story-u sam već pokazala oduševljenje ovom maicom koja mi apsolutno ide uz karakter, a dobila sam je na poklon od Nano design tima koji je tvorac mnogih maica sa šaljivim natpisima. 

Pored genijalnog natpisa, kvalitet pamuka je takodjer genijalan i ovo je nešto u čemu ćete me često viđati dok tu i tamo pazim da nešto ne čalabrcnem. 

Druga ljubav ovog posta su patike sa izvezenim detaljima i rose gold detaljima. Naime, sa ovom pošiljkom je nastalo toliko problema na carini, ali sada kada ih pogledam, kažem da je vrijedilo. Prekrasne su, preudobne i još jednom prekrasne! Ma šta da vam pričam kada fotografije same za sebe govore. 

Naravno, prije fotkanja sam svratila u omiljenu Amaryllis cvjećaru po buket u novinskom papiru sa novim detaljem koji je Ajla ubacila u svoje aranžmane a to je čuvarkuća, koju možete posaditi nakon što se cvijeće osuši.

Prema drevnom vjerovanju, čuvarkuća štiti kuću i porodicu od požara, bolesti, zlih sila… Zato je i prozvana čuvarkućom. Poznata je i kao žednjak, cmilić, treset, možek, ušna, vazdaživ… Njen latinski naziv Sempervivum znači “uvijek živuća”. A ja je, pored svih ostalih ljekovitih svrha koristim za sprječavanje menstrualnih bolova. 


Za šta vi koristite čuvarkuću, jeste li već posjetili cvjećaru Amaryllis i zaljubili se u njihove ručno rađene tegle iiiii sviđa li vam se ova karakterna maica? 



Leave a Reply

