outfit

La Storia

Sandale / Shoes – Quiz clothing click 

Suknja/Skirt – Gemo 

Kais/Belt – No name 

Košulja/Shirt –  click 

Torba/Bag – click

U Sarajevu sam otkrila novo, fotogenično i preslatko mjesto sa prekrasnim pogledom na orijentalni dio grada. Kafić se zove La storia i pravo je mjesto za ćejf i rahatluk tokom ispajanje bosanske kafe iz bakrenih džezvica. 


Kafa sa pogledom na Begovu džamiju zaslužuje prikladan outfit, te sam se odlučila za plisiranu haljinu koju nosim kao suknju, preudobne sandale sa debelom petom i zlatnim detaljima i ovom izvezenom košuljom interesantnog kroja koju sam propustila u Zari, medjutim identičnu sam pronašla ovdje. Ono što moram napomenuti vezano za sandale i generalno obuću sa Quiz clothinga jeste da su brojevi za pola broja manji od onog kojeg nosite. Ja sam tri para obuce narucila, sva tri mi odlično odgovaraju. Narucila sam ih u broju 41, iako nosim 40 dovoljno su mi komotne a nisu velike. Posebno kada su sandale u pitanju, ne volim da prsti ispadaju, to ovdje nije slučaj, kaiš fino drži stopalo a kvalitetom sam prezadovoljna.


Torbu ste već viđali i osjećam da će ona biti neizostavan komad cijelu predstojeću sezonu. Ona je moja proljetna ljubav i za svaki slucaj cu link do nje ostaviti ovdje


Jeste li već posjetili La storia kafić u Sarajevu i kakva su Vaša iskustva? 

One thought on “La Storia

Leave a Reply

