outfit

The shoes!

  • Haljina/Dress – Madam jolie
  • Kardigan – Piccadily
  • Gležnjače/ Shoes – Quiz clothing click
  • Torba/Bag – click

Vezeni trend je moja ljubav, i ove gležnjace su moje dream shoes ove sezone. Kada je ljepota u pitanju nisam tip koji previse gleda na udobnost, aliiiii, sva obuća koju sam naručila sa Quiz clothinga me je oduševila udobnošću i kvalitetom. Ove čizme ću dugo nositi, u to sam sigurna i jedva čekam pokazati vam ih sa još drugačijih odjevnih kombinacija. 

Jedno je sigurno sa njima, dobijat ćete komplimente gdje god zakoračite!

Druga zvijezda posta je definitivno ova torba, čijom kvalitetom sam se također oduševila. Osim mene, gdje god sam je nosila dobila sam dosta komplimenata i ljudi nisu mogli da vjeruju kada sam rekla da sam je naručila sa kineskog sajta. Potpuno je čvrsta, i veličina može malo zavarati jer ne može puno stvari stati u nju, recimo u zelenu plišanu može stati skoro duplo više stvari iako je crna veća. Torba izgleda skupo i luksuzno u ruci te zaista moram pohvaliti kineze koji se trude svakog dana biti sve bolji.

One thought on “The shoes!

Leave a Reply

