outfit

Zaful rose gold brushes 

Ove četkice sam naručila prije skoro dva mjeseca, i naručene su iz samo jednog razloga, da stoje kao ukras na mom stolu za šminkanje koji je u procesu izrade, i veoma sam uzbuđena jer će uskoro sve biti gotovo. No, o stolu za šminkanje ću vas već sigurno obavijestiti na mom instagramu, tako da se sada vraćam na četkice koje su me oduševile kvalitetom. Kada ih je poštar donio doslovno sam se šokirala, iako su sintetičke dlačice odlično “uhvate” proizvod i isti odlično blendaju. Isprobala sam samo 3 četkice jer kao što rekoh kupila sam ih da bi bile ukras, medjutim đavo mi nije dao mira te su se u upotrebi našle četkice za blendanje sjena i četkica za konturisanje. 
Od srca ih preporučujem svakom početniku jer su odličan starter kit 💪

A možete ih pronaći klikom na link ovdje

Leave a Reply

