beauty

Max Factor Velvet Matte Bullet Lipstick 

Za ovaj post sam odabrala da Vam predstavim, Vaš novi ruž za usne. Potrebne su dvije riječi da bih bez razmišljanja potrošila novac na ruž za usne, “mat” i “lijepo pakovanje”. Apsolutno novi proizvod iz MaxFactor kuće me je doslovno izuo iz cipela svojom kvalitetom. Dostupan je u 7 veličanstvenih nijansi i ono što je još više zagolicalo moju maštu je činjenica da su ruževi formulisani u pravom metku. Prilikom biranja svoje nijanse zapamtite da se ruž zove Velvet Matte, dakle nije potpuno mat ukoliko ste takvo nešto pomislili, moram priznati da sam se ja malo razočarala jer sam očekivala potpuno mat efekat, i nisam obratila pažnju na “velvet” u imenu ali kvalitet ruža mi je tokom testiranja potpuno promijenio mišljenje. 


Velvet Matte ruževe koristim već dvije sedmice svakoga dana i moje usne nikada nisu izgledale bolje nakon skidanja šminke, bogati su uljima i moram priznati da nakon mjeseci i mjeseci korištenja tečnih mat ruževa koji su pretjerano isušivali moje usne, poželjela sam ugodan osjećaj kada sam našminkana. 


Čak sam zaboravila kako je bez ikakve muke izvaditi ruž iz torbe i samo ponovno aplicirati bez osjećaja musavosti. Ruževi, iako su veoma hidratantni ne pomjeraju se i još nikada ih nisam koristila sa olovkom za usne jer jednostavno nije bilo potrebe. Traju, do 4 sata na usnama i ne preživljavaju jelo i piće, ali nije nikakav problem ponovo ih nanijeti kao što je to slučaj sa tečnim mat ruževima. 


Volim Maxfactor  jer imaju onu dozu luksuza u svakom proizvodu, a veoma su pristupačan brend. Velvet Matte Bullet je već na policama CM i DM marketa, a ja vam sada predstavljam sve nijanse ruža koje možete pronaći na istima kroz jednu moju sedmicu. 

Za užurbani ponedjeljak sam izabrala nijansu 05 Nude, koja je najhidratantnija od svih.l, i koja je moj “go to” izbor kada nemam inspiraciju za bilo što drugo. Nijansa je lijepa nude rose sa smeđim hladnim podtonom i definitivno mi je uz Blush najdraža. 

Utorak je dobio poljubac sunca u broju 10 Sunkiss, koji me je razuvjerio da mi ruževi sa narandžastim tonom ne stoje. Ova nijansa je pastelno breskvasta i odlično stoji nama sa presvijetlim tenom uz jače naglašene oči. 


Srijeda je rezervisana za nijansu Flame 15 koja je vatrena narandžasto-crvena i jedina koja mi se ne dopada,  smatram da je ovo nijansa za starije žene što me oduševljava jer u MaxFactoru uvijek misle na sve. 


Četvrtkom sam ponovo u nude-rose svijetu i moram priznati da ovakve nijanse najviše volim. Strah me je prebrojati sve roze ruževe koje posjedujem, jednostavno su oni “moja šoljica čaja”. Kamera ovaj ruž nije prikazala u pravom svjetlu i moram napomenuti da je pigmentacija znatno veća od one prikazane na fotografijama. 


Petak i moja najdraža nijansa, vatreno pink mome licu prija i volim ovakve nijanse nositi u bilo koje doba dana, te je odličan izbor za pozdraviti radnu sedmicu i nasmiješiti se vikendu. Nijansa 25 Blush je najviše mat od svih i moram reći da, što je ruž tamniji (jačeg intenziteta i pigmentacije) to je mat efekat izražajniji. 


Vikend je uvijek crven, ljubavni i sretan, Velvet Matte Bullet kolekcija posjeduje dvije crvene nijanse. Prva, svjetlija, 30 Desire nijansa je opet moje izbjegavanje nijansi sa narandžastim tonom stavila u zaborav. Bogata, vatrena a veoma hidratantna je pravi izbor za subotnji ručak, a ludu subotnju noć bih izabrala nijansu 35 Love koja je prava ljubav hladnog tona. 

Jeste li već pronašli i kupili neki od ovih ruževa? 

One thought on “Max Factor Velvet Matte Bullet Lipstick 

  1. Ma meni se više sviđaju ovi semi-mat ruževi nego oni u potpunosti mat… Jako su mi suheusne i tečni mat ruževi ih uništiše bukvalno…. divne su nijanse sve, ali moj izbor bi definitivno bila nijansa 5 🙂

    Like

Leave a Reply

