beauty

Grupna recenzija Lush proizvoda

Posljednjih 7-8 sedmica sam provela isprobavajući 5 Lush proizvoda kojima čovjek ne može ne biti oduševljen, kao i svime sa polica ovoga brenda.  Lush je kozmetički brend koji radi isključivo na prirodnim, ručno rađenim proizvodima, sa prirodnim sastojcima. Na svakom proizvodu koji kupite, nalazi se fotografija osobe koja ga je pravila za vas, što je zaista posebno. Vodeći su brend u recikliranju, borbi za ljudska prava i prava životinja. Definitivno su to ljudi koji dižu svijest i omiljeni štand u BBI centru u Sarajevu.

IMG_9949IMG_9950

U kvalitet brenda Lush ste se vjerujem već svi uvjerili, a ja ću se potruditi da vam detaljno opišem učinak proizvoda za kosu koje sam probala, zatim za zube i kožu.

                                                       – Lush Boom – 
Prvo i osnovno što želim podijeliti sa vama jeste efikasnsost proizvoda za zube. Ja sam probala Lush Boom tabletice za zube koje sadrže aktivni ugalj, sodu i kineski čajevac. Naime, prirodna boja mojih zuba je izrazito žuta, sva izbjeljivanja koja sam probala završila su bezuspješno, te jedini efekat koji sam ikada mogla postići jeste jedna do dvije nijanse izbjeljenosti koja bi nakon par sedmica isčezla, a uz sve to, izbjeljivanja sam radila raznim kiselinama koje su upropastile kvalitet mojih zuba. Sada, tu moju bjelinu imam konstantno sa ovim proizvodom i zaista sam sretna. Lush proizvodi su potpuno prirodni  i to je najbolji dio cijele magične Lush priče. Dakle, neće mi naškoditi ukoliko ga budem koristila konstantno, što svakako hoću, da bih obezbijedila te dvije nijanse bjelje zube. U pakovanju koje košta 18 KM se nalazi 100 tabletica koje je potrebno smrskati zubima da bi se u ustima pojavila pjena kojom ćete poslije četkati zube. Tabletice imaju okus i miris Koka kole. Od svih ovih proizvoda koje sam probala ovo je definitivno moj favorit jer me je uistinu učinio sretnom i riješio moj nerješivi problem onoliko koliko je dopustivo, i od sveg srca ga preporučujem čak i ljudima koji nemaju nikakav problem sa zubima jer i bijelim zubima daje poseban sjaj.

IMG_9956

– Proizvodi za kosu –

Rehab šampon

Prvo što moram reći vezano za ovaj šampon jeste, skroz sam zaboravila osjećaj potpuno čiste kose koja škripi pod rukom. Odkako sam počela tretirati kosu raznim hemikalijama, njega iste je zahtijevala agresivnije šampone pune silikona, ovaj prirodni proizvod apsolutno očisti svaku dlaku i oporavlja je iz korjena. Svi znate koliko volim kosu i koliko volim da je njegujem, a u isto vrijeme i uništavam. Uz sve to, veoma mi je bitno da je ona zdrava i nahranjena od korjena do vrha, te da nema osjećaj težine što je teško postići obzirom da imam tešku i gustu dlaku koja rijetko ostaje voluminizirana. Šampon sadrži stimulirajuće bilje, i voće koje umornu kožu čisti i daje joj tonus i mekoću. Promjena koju na kosi možete napraviti i njega koju joj morate pružiti mora početi prvenstveno iz organizma, zatim iz korjena, jer je to jedina živa tačka iz koje možete napraviti nešto. Vrhovi kose su odumrli dio nje, te tu možete postići samo trenutne rezultate koje morate ponavljati stalno da bi ona izgledala zdravo, i da bi zapravo bila zdrava. Definitivno ću nastaviti koristiti prirodne šampone, i voljela bih isprobati još neke iz Lush asortimana jer je ovo zaista otkriće i preporod moje tretirane kose.

IMG_9952

American cream regenerator 

Nakon šampona, u tuš kabini red dolazi na ukroćivanje vlasi koje poslije pramenova budu veoma, veoma začupane. Uz gustinu moje kose, dobijete jednu pokislu lavlju grivu koju trebate dovesti u red, tu nastupa Američka krema koja sadrži medenu vodicu, svježe jagode, narandže, vaniliju te ulje lavande i muškantne kadulje. Ovaj proizvod miriše božanstveno i odumrlom dijelu kose daje punoću i sjajan zdrav izgled. Obzirom da ja kosu ne tretiram nikada nikakvom jakom toplotom, osim onom toplotom fena nekih desetak minuta koliko je potrebno da je prosušim da bih je uvila trakom za kosu, ovaj proizvod radi svoj posao, međutim potrebno je potpuno ocijediti kosu da biste imali doslovno wow efekat. Ono što ja radim jeste da, nakon što je dobro ocjedim rukama, izvučem ostatak vode iz nje frotirnim peškirom, te stavim kremu i ostavim je da djeluje odprilike desetak minuta, zatim isperem. Potpuno ocjedjena kosa dopušta regeneratoru da prodre u dlaku i djeluje dubinski, dok, kada je voda prisutna dobijate samo “lažni” efekat zaglađivanja, bez njege. Ovu rutinu primjenjujem uvijek sa svim regeneratorima čime uzimam maksimum iz proizvoda.

IMG_9958

H’suan Wen Hua tretman
Ovo je čudo! Ovo je ljubav! Ovo je intenzivni tretman koji sadži svježu otopinu lovora i potočarke, svježa jaja, banane i avokado, ulje masline, ružmarina i cimeta te čini čuda mojoj kosi. Ono što ja radim dan prije pranja kose jeste da masku velikodušno nanesem na cijelu dužinu kose i dobro utrljam u dlaku i ostavim da stoji što duže mogu. Zbog gustine moje kose nije mi problem izaći sa svezanom kosom u punđu dok je maska na njoj, što mi znatno olakšava ovaj proces i čini da djeluje bolje, time dozvoljavam kosi da potpuno upije sve ove prekrasne sastojke. Dva sata pred pranje stavim i hladno cijeđeno kokosovo ulje koje je neizostavno u svakom tretmanu moje kose i kože.
Još jedna moja “tajna” lijepe, duge i zdrave kose je činjenica da je perem jednom sedmično, i taj jedan put kada je perem pružim joj maksimalnu i apsolutnu njegu, te je iz pranja u pranje sve ljepša i punija. Nedavno mi je djevojka prišla na ulici da me pita čime je njegujem jer pleše na vjetru i “skače” uz svaki moj pokret, nakon što sam joj ispričala sve ovo što sam vama napisala, zajedno smo otišle kupiti sve ove proizvode koji u konačnici daju odlične rezultate.
Usput, san mi je bio doživjeti da mi kosa pleše na vjetru kao na reklamama za proizvode koji ne rade ono što obećavaju, a ja vam obećavam da ćete spomenuti Zerinu svaki put kada dobijete kompliment za prekrasnu kosu.

IMG_9955IMG_9957IMG_9951

Leave a Reply

