beauty

MaxFactor Creme bronzers

Vjerujem da ste svi već vidjeli novitete na MaxFactor policama u drogerijama, sigurna sam da isprobavate testere i razmišljate treba li vam zaista još jedan bronzer u kolekciji. 


Naime MaxFactor je lansirao nove bronzere u dvije nijanse (05 Light Gold, 10 Bronze) pod nazivom Creme bronzer, lice kampanje je Rochelle Humes, djevojka koja je “malo tamnija” u odnosu na predhodne MaxFactor modele. 


Kada vidite ten osobe koja reklamira određeni proizvod zaključite da li je isti za vas ili ne, tako sam ja skeptično počela testirati ove dvije nijanse. 


Marble print je još uvijek apsolutni hit prilikom dizajniranja bilo čega, pa tako i ovi bronzeri izgledaju kao razliveni mermer čije se boje predivno stapaju jedna sa drugom. Pakovanje je čvrsto i izgleda luksuzno sa sada već prepoznatljivim zlatnim rubovima na plastičnoj kutijici. 


05 Light Bronze je nijansa sa kojom sam pokušavala raditi na sve moguće načine. Isprva sam pomislila da je ovo zapravo highlighter za veoma tamne osobe (Rochelle Humes je lice kampanje) međutim nema dovoljno micro šimera koji je sastavni i najveći dio svakog highlightera pa se zbog toga na jagodicama uopće ne sija, nijansa je hladna, puteraste čestice se predivno raspoređuju po koži i namjenjen je zaista veoma, veoma blijedim djevojkama. Ja sam trenutno malo tamnija u licu nego inače te nikako ne mogu biti potpuno objektivna kada je ova nijansa u pitanju, u svakom slučaju do zime ću nadograditi ovaj post i reći vam kakav je na potpuno blijedoj koži. 

Ipak situacija u kojoj me je oduševio jeste trenutak kada sam ga nanijela preko tamnije nijanse. Već sam rekla da je Light Gold dosta hladan, te “smiri” i lijepo se stopi sa tamnijom-toplijom nijansom. Ova dva bronzera u tandemu su apsolutan pun pogodak.

10 Bronze je bila ljubav na prvi dodir, svilenkast, puterast pečeni bronzer sa predivnim micro zlatnim česticama koje daju savršen osunčan, zdrav izgled vašim obrazima je ljetni must have. Pigmentacija je odlična, ali nije pretjerana te ćete lakom rukom postići željene rezultate vrlo brzo. Lako se nanosi i blenda, nadogradiv je i kao što već rekoh morate ga imati na obrazima ovog ljeta. Micro zlatni pigmenti, i mješavine više bronzanih tonova u jednom marble pakovanju ne ostavljaju mrlje na licu i stapaju se SA-VR-ŠE-NO sa vašom kožom. Postojanost mu je također odlična, već znate da ja popravljanje i došminkavanje ne volim, te onakva kakva izađem iz stana ujutro, takva sam tokom cijelog dana, s toga mi je postojanost zaista mnogo bitna, a ovaj bronzer je pruža.


Jedino što koristim posljednjih nekoliko dana na licu jeste Creme Puff kameni puder i ova dva bronzera u tandemu preko, a komplimenata za lijepu kožu i make up nikada više nisam dobijala. 

Jeste li vi probali Creme bronzere? 

Javite mi vaše mišljenje ukoliko ih probate.

Leave a Reply

